Det klør helt vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Ja man kan mærke det hjælper hurtigt, bare vent om et par dage, så er du på toppen igen 

Det vil jeg se frem til. For jeg synes det er lidt op og ned. 

Problemet er at jeg altid har brugt trusse indlæg men jeg føler når jeg bruger dem nu her det bliver værre. Jeg bruger coops egne så ved ikke om der er et mærke der er bedre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Det vil jeg se frem til. For jeg synes det er lidt op og ned. 

Problemet er at jeg altid har brugt trusse indlæg men jeg føler når jeg bruger dem nu her det bliver værre. Jeg bruger coops egne så ved ikke om der er et mærke der er bedre. 

Mig og trusseindlæg har aldrig været gode venner, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med mærkerne - måske andre kan 

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Mig og trusseindlæg har aldrig været gode venner, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med mærkerne - måske andre kan 

Det håber jeg. Kan simpelthen ikke undvære dem

Anmeld

17. august 2014

Mami

Anonym skriver:

Det håber jeg. Kan simpelthen ikke undvære dem

Trusse indlæg er generelt en rigtig dårlig ide, det øger risikoen for svamp og tillader ikke huden at ånde, og kan huden i skede området ikke ånde, vil slimhinden blive irriteret og producere endnu mere udflåd, og så er vi tilbage til øget risiko for svamp= en ond cirkel. 

Men kan du absolut ikke undvære dem, vil jeg anbefale nogle lavet af bomulds stof (evt hjemmelavet) bomuld tillader huden at ånde, hvorfor det også er en rigtig god ide udelukkende at gå i løse bomuldstrusser

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Trusse indlæg er generelt en rigtig dårlig ide, det øger risikoen for svamp og tillader ikke huden at ånde, og kan huden i skede området ikke ånde, vil slimhinden blive irriteret og producere endnu mere udflåd, og så er vi tilbage til øget risiko for svamp= en ond cirkel. 

Men kan du absolut ikke undvære dem, vil jeg anbefale nogle lavet af bomulds stof (evt hjemmelavet) bomuld tillader huden at ånde, hvorfor det også er en rigtig god ide udelukkende at gå i løse bomuldstrusser

Har i mange år brugt trusse indlæg men først nu har jeg så oplevet problemer med svamp så er virkelig underligt. Men de kan desværre ikke undværes. 

Mwn hvor kan man finde nogen med bomuld. 

Trusser tror jeg også bærer noget af problemet. Min e Microfiber og de sidder tæt tiæ så må se jeg jeg km finde nogle løse i bomuld 

Anmeld

17. august 2014

Mami

Anonym skriver:

Har i mange år brugt trusse indlæg men først nu har jeg så oplevet problemer med svamp så er virkelig underligt. Men de kan desværre ikke undværes. 

Trusser tror jeg også bærer noget af problemet. Min e Microfiber og de sidder tæt tiæ så må se jeg jeg km finde nogle løse i bomuld 

Godt spørgsmål.  

prøv Matas eller apoteket

Anmeld

17. august 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Natracare - findes i helsekostbutikker (lokale helsere, Helsemin og Helsam - også på nettet kan de bestilles). Er uden alt muligt dumt og kemisk
Ellers er der den grønne æske Libresse med bittesmå trusseindlæg i. De er nemme at have i tasken. De er bare ikke økovenlige - og det foretrækker jeg...
Jeg har også altid brug for indlæg i perioden efter mens.. Rimelig træls...

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Mami skriver:

Godt spørgsmål.  

prøv Matas eller apoteket

Nå ja kunne da være de har nogen. Takker

Anmeld

17. august 2014

Anonym trådstarter

Røverdatter skriver:

Natracare - findes i helsekostbutikker (lokale helsere, Helsemin og Helsam - også på nettet kan de bestilles). Er uden alt muligt dumt og kemisk
Ellers er der den grønne æske Libresse med bittesmå trusseindlæg i. De er nemme at have i tasken. De er bare ikke økovenlige - og det foretrækker jeg...
Jeg har også altid brug for indlæg i perioden efter mens.. Rimelig træls...

Altså jeg går ikke så meget op i om det er øko bare det fungere og ikke genere. Men dem vil jeg da lige kigge på samt de andre du nævner. S må jeg jo prøve mig lidt frem.

jeg føler jeg har brug for dem hele tiden. Har altid haft udflåd og kan ikke have hvis det sidder i trusser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.