Det klør helt vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2014

Sissel

Synes du skal i behandling. Svamp kan være SÅ ubehageligt.. Og selvom du kan være gravid, må du gerne bruge cannesten. Men du skal nok ikke bruge det indføringshylster man kan få, tror man kan komme til at ramme noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Synes du skal i behandling. Svamp kan være SÅ ubehageligt.. Og selvom du kan være gravid, må du gerne bruge cannesten. Men du skal nok ikke bruge det indføringshylster man kan få, tror man kan komme til at ramme noget.

Nej det kunne jeg læse mig til at man ikke skulle hvis man var gravid, så skal man i stedet bare føre det op med fingeren. Jeg må hellere ringe til apoteket i morgen. Eneste gene er kløen men kan jo også være nok, for det ser jo ikke særlig fedt ud at man som kvinde går og klør sig sådan 

Anmeld

13. august 2014

asphodel

Jeg fik også en frygtelig kløe på et tidspunkt. Det trak tænder ud. Jeg holdt ud fordi jeg havde en tid hos lægen i forbindelse med noget andet, hvor hun så også kiggede på det. Hun sagde dog at det  ikke var svamp. Hun sagde at har man svamp, så bliver udflådet som hytteost, altså med klumper, hvilket mit udflåd ikke havde været, så hun var helt sikker på at det ikke var svamp.

Jeg fandt aldrig ud af hvad det så var, men det gik væk af sig selv efter 1½ uge.

Jeg har heller aldrig haft svamp, blærebetændelse eller lignende før, i hvert fald ikke hvad jeg ved af. 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Jeg fik også en frygtelig kløe på et tidspunkt. Det trak tænder ud. Jeg holdt ud fordi jeg havde en tid hos lægen i forbindelse med noget andet, hvor hun så også kiggede på det. Hun sagde dog at det  ikke var svamp. Hun sagde at har man svamp, så bliver udflådet som hytteost, altså med klumper, hvilket mit udflåd ikke havde været, så hun var helt sikker på at det ikke var svamp.

Jeg fandt aldrig ud af hvad det så var, men det gik væk af sig selv efter 1½ uge.

Jeg har heller aldrig haft svamp, blærebetændelse eller lignende før, i hvert fald ikke hvad jeg ved af. 

Ad ja det ville man nok opdage. Jeg har købt noget mod svamp, det gør nemlig lidt ondt og skam læber er helt hævet så nu starter jeg med det. Men hold nu op den kløe er træls. 

Anmeld

14. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg vælger at skrive anonymt da det er lidt pinligt.

for et par dage siden begynder det at klø sindsygt meget oppe i min skede. Ikke sådan en ubehagelig kløe men det klør bare. Måske lidt om om noget kildrere eller irritere. Det gør ikke ondt når jeg tisser eller noget og synes heller ikke min udflåd lugter eller der er kommet mere. Har dog lige haft ægløsning.

i dag er det tredje dagen det klør, men jeg vælger altså lige at vente med at gå til læge lidt endnu. Har i oplevet det før?

Det lyder som en omgang svamp - afsted til apoteket og få fat i noget Canesten 

Anmeld

14. august 2014

Mami

asphodel skriver:

Din læge tager fejl. 

Jeg har haft svamp 2 gange i mit liv og aldrig har jeg haft "hytte ost" 

Anmeld

14. august 2014

Clisolka

Mami skriver:

Din læge tager fejl. 

Jeg har haft svamp 2 gange i mit liv og aldrig har jeg haft "hytte ost" 

Ja, det har jeg da heller aldrig haft de gange jeg havde det - både som gravid og ikke gravid 

Anmeld

14. august 2014

Mami

Clisolka skriver:

Ja, det har jeg da heller aldrig haft de gange jeg havde det - både som gravid og ikke gravid 

Nej og det lyder ret uansvarligt af lægen ikke at undersøge videre fordi der ikke er klamt hytte ost udflåd 

Anmeld

16. august 2014

Anonym trådstarter

Clisolka skriver:

Det lyder som en omgang svamp - afsted til apoteket og få fat i noget Canesten 

Allerede dagen efter var det meget bedre. Det svier stadig lidt men går den rigtige vej. Så det har været svamp

Anmeld

16. august 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Allerede dagen efter var det meget bedre. Det svier stadig lidt men går den rigtige vej. Så det har været svamp

Ja man kan mærke det hjælper hurtigt, bare vent om et par dage, så er du på toppen igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.