Det klør helt vildt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.207 visninger
28 svar
8 synes godt om
12. august 2014

Anonym trådstarter

Jeg vælger at skrive anonymt da det er lidt pinligt.

for et par dage siden begynder det at klø sindsygt meget oppe i min skede. Ikke sådan en ubehagelig kløe men det klør bare. Måske lidt om om noget kildrere eller irritere. Det gør ikke ondt når jeg tisser eller noget og synes heller ikke min udflåd lugter eller der er kommet mere. Har dog lige haft ægløsning.

i dag er det tredje dagen det klør, men jeg vælger altså lige at vente med at gå til læge lidt endnu. Har i oplevet det før?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2014

Jegermig

Anonym skriver:

Jeg vælger at skrive anonymt da det er lidt pinligt.

for et par dage siden begynder det at klø sindsygt meget oppe i min skede. Ikke sådan en ubehagelig kløe men det klør bare. Måske lidt om om noget kildrere eller irritere. Det gør ikke ondt når jeg tisser eller noget og synes heller ikke min udflåd lugter eller der er kommet mere. Har dog lige haft ægløsning.

i dag er det tredje dagen det klør, men jeg vælger altså lige at vente med at gå til læge lidt endnu. Har i oplevet det før?

Lyder lidt som Svamp.??

måske nogle PH piller? Hør apoteket.  

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Jegermig skriver:

Lyder lidt som Svamp.??

Det var også min tanke, men er der ikke noget lugt gener i den forbindelse? 

Jeg har aldrig haft hverken svamp, blærerbetændelse og den slags før så er en helt ny verden 

Anmeld

12. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det var også min tanke, men er der ikke noget lugt gener i den forbindelse? 

Jeg har aldrig haft hverken svamp, blærerbetændelse og den slags før så er en helt ny verden 

Lyder som svamp.. Jeg har for nyligt haft det for første gang i nit liv, det lugtede ikke, men det kløede

Køb en omgang canesten på apoteket, det tager det

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Jegermig skriver:

Lyder lidt som Svamp.??

Jeg læste lige lidt om det. Og mine øjne faldt på af man godt kan få svamp hvis man er gravid. Jeg skal have min menstruation i næste uge men vi har prøvet på at blive gravide. Så måske jeg lige skal vente til jeg ved om jeg er gravid

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Lyder som svamp.. Jeg har for nyligt haft det for første gang i nit liv, det lugtede ikke, men det kløede

Køb en omgang canesten på apoteket, det tager det

Det vil jeg prøve. Men hvad gør det cannesten. Altså mener hvordan bruges det? Og var du ved lægen inden?

vi prøver at blive gravide og kunne læse at en graviditet også kan skyldes man får svamp så man har da lov at håbe

Anmeld

12. august 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Det vil jeg prøve. Men hvad gør det cannesten. Altså mener hvordan bruges det? Og var du ved lægen inden?

vi prøver at blive gravide og kunne læse at en graviditet også kan skyldes man får svamp så man har da lov at håbe

Jeg er faktisk blevet gravid i cyklussen efter jeg har haft svamp

Nej var ikke til lægen må jeg indrømme. Jeg Googlede og kom frem til en lørdag formiddag at det nok var svamp, og tog derfor på apoteket og spurgte efter noget mod svamp forneden. Jeg fik en pakke med en stikpille og noget creme. 4-5 dage efter var kløen væk, smurte dog yderligere 2 dage..

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg er faktisk blevet gravid i cyklussen efter jeg har haft svamp

Nej var ikke til lægen må jeg indrømme. Jeg Googlede og kom frem til en lørdag formiddag at det nok var svamp, og tog derfor på apoteket og spurgte efter noget mod svamp forneden. Jeg fik en pakke med en stikpille og noget creme. 4-5 dage efter var kløen væk, smurte dog yderligere 2 dage..

Jeg skal have min menstruation om en uge så må jeg lige holde kløen ud til der og er der ikke nogen graviditet smutter jeg på apoteket. Tænker også man lige så godt kan tage derhen. De sælger jo ikke håndkøb hvis ikke det var okay at bruge det. Og hellere det end at lægen skal kigge på en  

Anmeld

12. august 2014

Hullabullabulla

Jeg skal have min menstruation om en uge så må jeg lige holde kløen ud til der og er der ikke nogen graviditet smutter jeg på apoteket. Tænker også man lige så godt kan tage derhen. De sælger jo ikke håndkøb hvis ikke det var okay at bruge det. Og hellere det end at lægen skal kigge på en  

Det må altså godt tages under graviditet, så afsted på apoteket med dig imorgen !!

Anmeld

12. august 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Det må altså godt tages under graviditet, så afsted på apoteket med dig imorgen !!

Ej det troede jeg ikke. Nå men så slipper jeg jo ikke for at tage på apoteket lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.