Hvor meget Info er nødvendigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2014

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Det er måske også dig der er bindeledet i hjemmet. 

Tror der i nogle parforhold, hvor en af parterne sidder over når der gælder planlægning og struktur. Og er vant til den anden bare tager over for at tingene glider bedre. Men det bliver man også træt af i længden. 

Eller det ville jeg da. 

Jo det kan man nok godt sige jeg er. Ihvertilfald mig der ordner alt. Men syntes nu ikke det retfærdiggør , at man ikke fortæller hvor i verden man er  Uanset hvad har man jo som partner et ansvar overfor hinanden ( syntes jeg ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2014

-Sigrid-

Her har vi altid 'styr på' hvor den anden er. Når vi er nået frem på skole og når vi forlader den skriver vi en SMS. Det er for at tjekke op på hinanden, men ikke fordi vi er jaloux, det er simpelthen for at vide at den anden er ok. Det er en gratis tryghed i vores hverdag og ingen af os føler os begrænsede/overvågede. Vi har altid planlagt indkøb sammen og alt logestik bliver selvfølgelig sammenlignet og vi finder på en løsning  

Vi kan sagtens lade være med at skrive en hel dag, men jeg syntes det er rart at vide at ham jeg elsker er tryg og sikker 

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Her har vi altid 'styr på' hvor den anden er. Når vi er nået frem på skole og når vi forlader den skriver vi en SMS. Det er for at tjekke op på hinanden, men ikke fordi vi er jaloux, det er simpelthen for at vide at den anden er ok. Det er en gratis tryghed i vores hverdag og ingen af os føler os begrænsede/overvågede. Vi har altid planlagt indkøb sammen og alt logestik bliver selvfølgelig sammenlignet og vi finder på en løsning  

Vi kan sagtens lade være med at skrive en hel dag, men jeg syntes det er rart at vide at ham jeg elsker er tryg og sikker 

Tak for svar. Du satte ord på mine tanker. Præcis sådan jeg har det.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.