at være forelsket i en der er 9 år yngere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

Kay

Der er 7 år imellem mig og min mand... Han er den ældste vi mærker intet i hverdagen altså jo når vi snakker om musik vi hørte som teenagere eller tegnefilm da vi var børn men ellers intet  

Og det med alder i forhold til din lillebror... min bror er kun 2 år yngre end mig så den tror jeg ikke jeg kan forholde mig til  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

Dorthe1986

Hej ven,

Min situation er omvendt, idet min kæreste er ældre end mig. Faktisk 21 år ældre.Og ja folk glor men det er jo også vildt tydeligt at der er stor aldersforskel på os. Men mest er det mænd der glor og ligner nogle der tænker "hvordan i alverden har han klaret den?"

Men man skal være klar til at håndtere de ting der kan opstå.

Anmeld

11. august 2014

Anonym trådstarter

Dorthe1986 skriver:

Hej ven,

Min situation er omvendt, idet min kæreste er ældre end mig. Faktisk 21 år ældre.Og ja folk glor men det er jo også vildt tydeligt at der er stor aldersforskel på os. Men mest er det mænd der glor og ligner nogle der tænker "hvordan i alverden har han klaret den?"

Men man skal være klar til at håndtere de ting der kan opstå.

Ja det skal men nemlig. Vi tager den stille og rolig så må vi se hvordan det kommer til at gå

Anmeld

11. august 2014

Louisejulia

Anonym skriver:

Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.

Men 9 år.  Det er meget han er på alder med min lille bror.

Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan.  Og er bare skøn.

Men er det for mange år? Når det er mig der er ældst? 

Hva vil familie og venner sige? 

Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal.  Især når man er så glade for hinanden, ikk?

Min kæreste er 6 år ældre end mig og faktisk på samme alder som min storebror... De har endda gået i klasse sammen. Vi mødtes da jeg var 16 og han var 22 år. Der var mange der spurgte om han ikke var for gammel til mig, her 2,5 år efter er vi stadig sammen og lykkelige <3

Hvis der er god kemi, så synes jeg at du skulle springe ud i det med åbent sind. Vær ligeglad med hvad andre synes og tænker. Jeg synes bestemt ikke det lyder mærkeligt at en 19 årige og en 28 årige er sammen og når han er så langt i livet... Hvorfor dog ikke give det en chance? 

Anmeld

13. august 2014

Anonym trådstarter

Louisejulia skriver:

Min kæreste er 6 år ældre end mig og faktisk på samme alder som min storebror... De har endda gået i klasse sammen. Vi mødtes da jeg var 16 og han var 22 år. Der var mange der spurgte om han ikke var for gammel til mig, her 2,5 år efter er vi stadig sammen og lykkelige <3

Hvis der er god kemi, så synes jeg at du skulle springe ud i det med åbent sind. Vær ligeglad med hvad andre synes og tænker. Jeg synes bestemt ikke det lyder mærkeligt at en 19 årige og en 28 årige er sammen og når han er så langt i livet... Hvorfor dog ikke give det en chance? 

Tænker jeg os. Vi kan rigtig godt li hinanden.

Vi snakker rigtig meget om hva der skal ske osv.

Anmeld

14. august 2014

os2

Sådan !!!!

min mand er 10 år yngre end mig og vi har været kærester i 7 år nu. Er gift på 3. År og har en søn på 3 mdr 

p.s hvis nu du havde været en mand og have scoret en pige på 19 ville du aldrig have lavet dette indlæg ??!!

Anmeld

14. august 2014

Anonym trådstarter

os2 skriver:

Sådan !!!!

min mand er 10 år yngre end mig og vi har været kærester i 7 år nu. Er gift på 3. År og har en søn på 3 mdr 

p.s hvis nu du havde været en mand og have scoret en pige på 19 ville du aldrig have lavet dette indlæg ??!!

Nej lige præcis. 

Godt at høre der er andre end mig der forelsket mig i en der er yngreyngre

Anmeld

14. august 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.

Men 9 år.  Det er meget han er på alder med min lille bror.

Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan.  Og er bare skøn.

Men er det for mange år? Når det er mig der er ældst? 

Hva vil familie og venner sige? 

Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal.  Især når man er så glade for hinanden, ikk?

Min mor var 33, da min stedfar var 22 - de har været gift i 11 år om en uge kan sagtens lade sig gøre tænk ikke på hvad andre mener. Føl med hjertet

Anmeld

14. august 2014

BinaMor

you go girl

Anmeld

14. august 2014

-Sigrid-

Min mor er sammen med en 7 år yngre mand, det er ikke noget problem han var omkring 37 og havde et barn på 3 og et på 6. Min mor var 44, og havde en på 11 og en på 14 (mig) Det endte med ikk at betyde noget, i dag lægger vi ikke mærke til det, måske fordi skilsmissen har givet ham grå hår? 

Jeg var 15 da jeg fandt sammen med en fyr på 19, vi fik mange kommentarer, og det var jo næsten ulækkert?! I dag er vi gift og skuffet hver morgen fordi vores datter nummer to ikke kom i løbet af natten 

Hvis jeg var dig ville jeg nyde at have en fyr som stadig havde overskud til en masse sex (fordi han nok ikke har børn?) og så se hvordan det går, tage det stille og roligt - ligesom jeg ville hvis jeg havde fundet en på min alder eller syv år ældre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.