Anonym skriver:
Næste ting han er 19 
Det er det jeg mener med at han er langt i sir liv.
Hehe okay.. Jamen, jeg vil bare tale ud fra egen erfaring, da jeg sådan set mødte min mand og hapsede ham som min, da han var 19.
Jeg er kun 5½ år ældre end min mand og selvom vi elsker at være gift og have de to dejlige børn sammen som vi har, så har der altså også været en del sammenstød med det at han stadig (ikke så meget som før) føler meget for at gå i byen og opleve hans ungdom. Hvilket selvfølgelig er helt forståeligt. Men han fik sit første barn som 22 årig, blev gift som 23 årig, andet barn som 23 årig og nu fylder han snart 25.
Og jeg vil da sige at jeg har været enormt heldig at finde en mand der faktisk var sit ansvar voksen og klar, men man kan altså stadig mærke at hovedet ikke helt er fulgt med kroppen og alderen, hehe.
Nu ved jeg ikke om du har børn i forvejen, men hvis han tager dem til sig og ikke bliver skræmt væk af at du har børn, så er det jo kun et godt tegn.
Havde jeg været 28 da jeg mødte Anders, så havde jeg nok, højst sandsynligt, ladet ham leve hans unge liv, før jeg havde taget ham som min.
Anmeld