at være forelsket i en der er 9 år yngere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.984 visninger
32 svar
19 synes godt om
10. august 2014

Anonym trådstarter

Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.

Men 9 år.  Det er meget han er på alder med min lille bror.

Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan.  Og er bare skøn.

Men er det for mange år? Når det er mig der er ældst? 

Hva vil familie og venner sige? 

Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal.  Især når man er så glade for hinanden, ikk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

esioul

Anonym skriver:

Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.

Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan.  Og er bare skøn.

Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal.  Især når man er så glade for hinanden, ikk?

Det synes jeg ikke det er, hvis i har kemi 

Hvor gamle er i hver i sær? 

Anmeld

10. august 2014

Muhmi

Altså så længe han ikke er 19-20 år så kan jeg ikke se problemet

Anmeld

10. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Kommer an på jeres aldre, men jeg gætter på at han ikke er under 18-20, siden han har uddannelse og hus.

9år er ikke meget i dag.

Anmeld

10. august 2014

AnnaK89

Jeg vil også sige at det kommer an på jeres alder

Men umiddelbart lyder han da til at være i 20'erne, så det synes jeg ikke gør noget

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Næste ting han er 19

Det er det jeg mener med at han er langt i sir liv.

Anmeld

10. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Næste ting han er 19

Ja, han er ung, og det kan give blikke, men jeg er ret sikker på at det ikke er første gang at en 28årig er faldet for en 19årig. 
Men jeg ville tage det stille og roligt og se hvad der sker. 

Der er jo ikke noget ulovligt i det, og man kontrolere jo ikke hvem man falder for. 

Og i sidste ende er det jeres valg. 

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja, han er ung, og det kan give blikke, men jeg er ret sikker på at det ikke er første gang at en 28årig er faldet for en 19årig. 
Men jeg ville tage det stille og roligt og se hvad der sker. 

Der er jo ikke noget ulovligt i det, og man kontrolere jo ikke hvem man falder for. 

Og i sidste ende er det jeres valg. 

Tak for dit svar. Ja det skal helt klart gå langsomt. Jeg har et barn på 4. 

Han er meget voksen af sin alder synes jeg.

Bare som om det virker som Om at jeg på 28 ikk må falde for en fyr på 19.

Men havde det været en pige på 19 der var faldet for en fyr på 28 var det ingen problem.  Det er sku noget mærkeligt noget.

Anmeld

10. august 2014

TNBC

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Ja det skal helt klart gå langsomt. Jeg har et barn på 4. 

Han er meget voksen af sin alder synes jeg.

Bare som om det virker som Om at jeg på 28 ikk må falde for en fyr på 19.

Men havde det været en pige på 19 der var faldet for en fyr på 28 var det ingen problem.  Det er sku noget mærkeligt noget.

Jeg tror altid at der vil være blikke, om det er en 19årig fyr og en 28årig kvinde, eller omvendt, men der er mange der har en del år imellem sig. Hvis I havde været 25 og 34, havde der ikke været noget. 

Men jeg vil da indrømme at hvis en af mine børn kom som 18-19årig og præsenterede deres kæreste på 27-28år, ville jeg nok også lige sige; Yikes.. Ikke fordi jeg ikke tror på at de kan li hinanden, men det er jo en forskel der vil noget, når man ikke er mere end 18-19år gammel. 

Men se hvad der sker, og tag det derfra. 

Men måske forvent at der kommer nogle blikke. 

Anmeld

10. august 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Næste ting han er 19

Hehe okay.. Jamen, jeg vil bare tale ud fra egen erfaring, da jeg sådan set mødte min mand og hapsede ham som min, da han var 19.

Jeg er kun 5½ år ældre end min mand og selvom vi elsker at være gift og have de to dejlige børn sammen som vi har, så har der altså også været en del sammenstød med det at han stadig (ikke så meget som før) føler meget for at gå i byen og opleve hans ungdom. Hvilket selvfølgelig er helt forståeligt. Men han fik sit første barn som 22 årig, blev gift som 23 årig, andet barn som 23 årig og nu fylder han snart 25.

Og jeg vil da sige at jeg har været enormt heldig at finde en mand der faktisk var sit ansvar voksen og klar, men man kan altså stadig mærke at hovedet ikke helt er fulgt med kroppen og alderen, hehe.

Nu ved jeg ikke om du har børn i forvejen, men hvis han tager dem til sig og ikke bliver skræmt væk af at du har børn, så er det jo kun et godt tegn.

Havde jeg været 28 da jeg mødte Anders, så havde jeg nok, højst sandsynligt, ladet ham leve hans unge liv, før jeg havde taget ham som min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.