Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.
Men 9 år. Det er meget han er på alder med min lille bror.
Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan. Og er bare skøn.
Men er det for mange år? Når det er mig der er ældst?
Hva vil familie og venner sige?
Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal. Især når man er så glade for hinanden, ikk?
Sådan noget pjat, om han er 19 og du 28 det kan da være fuldstændig ligemeget.
Nogle er mere voksen af deres alder, og andre som er meget ældre er mere barnlige af deres alder.
Så om han er 19 eller 30 og du 9 år ældre, det kan jo stadig ikke ændre på de år som er imellem jer. (tænker mere at mange skriver bare han ikke er 19 20 år)
Min venindes kæreste er 20 og hun er selv 32 de har Været sammen i 2.5 år, det fungerer super godt for dem.
Ligesom Ibi fra tvet er 16 år ældre end hendes kæreste, og det fungerer jo os fint for dem.
Så syntes da bestemt at hvis i to falder godt i hak, så skal i da give det en chance, og så ligger alle tanker på hylden om hvad andre tænker, tror og mener.
Det er jeres liv, jeres kærlighed der skal kunne fungere sammen.
Og det skal andre da ikke blande sig i.
Ligesom vi andre ikke skal blande os i at nogle farver hår under en graviditet, er dranker, ryger eller hvad tøj folk går i, det er jo op til hver enkelt person.
Jeg syntes det er fantastisk hvis i to går godt i spænd sammen
Og vil ønske jer alt det bedste sammen
følg jeres hjerter, det er jeres liv