at være forelsket i en der er 9 år yngere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2014

Muhmi

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Ja det skal helt klart gå langsomt. Jeg har et barn på 4. 

Han er meget voksen af sin alder synes jeg.

Bare som om det virker som Om at jeg på 28 ikk må falde for en fyr på 19.

Men havde det været en pige på 19 der var faldet for en fyr på 28 var det ingen problem.  Det er sku noget mærkeligt noget.

Det kan jeg svare dig på

Fordi, vi kvinder modner meget hurtigere i knoppen end drenge/mænd gør og derfor vil en mand på 28 være på samme stadie som en 19-20 årig kvinde.

Hver regel har dog sine undtagelser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2014

EnGodMor

Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.

Men 9 år.  Det er meget han er på alder med min lille bror.

Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan.  Og er bare skøn.

Men er det for mange år? Når det er mig der er ældst? 

Hva vil familie og venner sige? 

Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal.  Især når man er så glade for hinanden, ikk?

Sådan noget pjat, om han er 19 og du 28 det kan da være fuldstændig ligemeget. 

Nogle er mere voksen af deres alder, og andre som er meget ældre er mere barnlige af deres alder. 

Så om han er 19 eller 30 og du 9 år ældre, det kan jo stadig ikke ændre på de år som er imellem jer. (tænker mere at mange skriver bare han ikke er 19 20 år) 

Min venindes kæreste er 20 og hun er selv 32 de har Været sammen i 2.5 år, det fungerer super godt for dem. 

Ligesom Ibi fra tvet er 16 år ældre end hendes kæreste, og det fungerer jo os fint for dem. 

Så syntes da bestemt at hvis i to falder godt i hak, så skal i da give det en chance, og så ligger alle tanker på hylden om hvad andre tænker, tror og mener. 

Det er jeres liv, jeres kærlighed der skal kunne fungere sammen. 

Og det skal andre da ikke blande sig i. 

Ligesom vi andre ikke skal blande os i at nogle farver hår under en graviditet, er dranker, ryger eller hvad tøj folk går i, det er jo op til hver enkelt person. 

Jeg syntes det er fantastisk hvis i to går godt i spænd sammen 

Og vil ønske jer alt det bedste sammen følg jeres hjerter, det er jeres liv

Anmeld

10. august 2014

aarhusmor

Min mand er 7 år yngre og vi har snart været sammen i 12 år. Han var 25 da jeg mødte ham. Det har aldrig givet nogen problemer.

Anmeld

10. august 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg synes det er helt fint  Man vælger heldigvis selv hvem man vil være sammen med! 

Det er nu bare ikke helt rigtigt at der ikke kommer kommentarer hvis kvinden er yngre end manden. Jeg mødte min kæreste da jeg var 18 år, han er 16 år ældre. Der kommer da kommentarer og blikke indimellem, oftest fra andre kvinder. Vi har nu været sammen i snart syv år og min omgangskreds har accepteret det, men der er ingen tvivl om det var hårdt for dem i starten. Forståeligt nok, men det var da ikke sjovt for os (især mig). Det blev lidt opfattet som om jeg blev udnyttet, på trods af at han virkelig er den sødeste fyr, som behandler mig (og alle andre) fantastisk. 

Held og lykke 

Anmeld

10. august 2014

SandraXOXO

You go girl :-D hvorfor SKAL kvinden være yngst? Det andet er da lige så godt. Min veninde har en yngre kæreste. Det fungere fint. Og folk siger intet til det :-)

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Sådan noget pjat, om han er 19 og du 28 det kan da være fuldstændig ligemeget. 

Nogle er mere voksen af deres alder, og andre som er meget ældre er mere barnlige af deres alder. 

Så om han er 19 eller 30 og du 9 år ældre, det kan jo stadig ikke ændre på de år som er imellem jer. (tænker mere at mange skriver bare han ikke er 19 20 år) 

Min venindes kæreste er 20 og hun er selv 32 de har Været sammen i 2.5 år, det fungerer super godt for dem. 

Ligesom Ibi fra tvet er 16 år ældre end hendes kæreste, og det fungerer jo os fint for dem. 

Så syntes da bestemt at hvis i to falder godt i hak, så skal i da give det en chance, og så ligger alle tanker på hylden om hvad andre tænker, tror og mener. 

Det er jeres liv, jeres kærlighed der skal kunne fungere sammen. 

Og det skal andre da ikke blande sig i. 

Ligesom vi andre ikke skal blande os i at nogle farver hår under en graviditet, er dranker, ryger eller hvad tøj folk går i, det er jo op til hver enkelt person. 

Jeg syntes det er fantastisk hvis i to går godt i spænd sammen 

Og vil ønske jer alt det bedste sammen følg jeres hjerter, det er jeres liv

1000 tak for din kommentar det var lige det jeg trængte til at høre

Anmeld

10. august 2014

RosSofi

Det vigtigste er da hvordan i føler for hinanden og om i passer sammen? 

Ja det kan give problemer med aldersforskellen og ja i kan udvikle jer forskelligt og få forskellige interesser, men det kan vi, der er i et forhold med en jævnaldrende også og det samme kan de kvinder der er i et forhold til en ældre fyr også.

Det lyder som om du har helt realistiske forventninger til ham. Det lyder som om, at du ikke planlægger at blive gift og få børn med ham lige nu og her, og jeg tænker (som gift med mit barns far, så kan i virkeligheden ikke vide, hvad jeg ville gøre som singlemor) at det er vigtigt, at det går langsomt af hensyn til barnet. Men det vil jeg mene uanset om der er en stor aldersforskel eller ej.

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

You go girl :-D hvorfor SKAL kvinden være yngst? Det andet er da lige så godt. Min veninde har en yngre kæreste. Det fungere fint. Og folk siger intet til det :-)

Tak for svar han er bare den skønneste mand er virkelig faldet for ham

Anmeld

10. august 2014

Anonym trådstarter

Rosa-Sofia skriver:

Det vigtigste er da hvordan i føler for hinanden og om i passer sammen? 

Ja det kan give problemer med aldersforskellen og ja i kan udvikle jer forskelligt og få forskellige interesser, men det kan vi, der er i et forhold med en jævnaldrende også og det samme kan de kvinder der er i et forhold til en ældre fyr også.

Det lyder som om du har helt realistiske forventninger til ham. Det lyder som om, at du ikke planlægger at blive gift og få børn med ham lige nu og her, og jeg tænker (som gift med mit barns far, så kan i virkeligheden ikke vide, hvad jeg ville gøre som singlemor) at det er vigtigt, at det går langsomt af hensyn til barnet. Men det vil jeg mene uanset om der er en stor aldersforskel eller ej.

Nej jeg tænker ikke bryllup og børn nu. Jeg har et barn nu og det er fint lige nu selvfølgelig vil jeg gerne ha et barn mere men det må blive når vi begge er klar til det. 

Jeg ønsker det skal gå langsomt for jeg vil være sikker på at det skal være ham og jeg. 

Men det er jeg nu ret sikker på allerede. Er sku glad for ham

Anmeld

10. august 2014

modesty

Anonym skriver:

Ja som sagen lyder har jeg mødt den her fantastiske mand. Han er 9 år yngere end mig. Jeg er virkelig faldet for ham og han for mig.

Men 9 år.  Det er meget han er på alder med min lille bror.

Vi kan dog overhovedet ikke mærke forskel på vores alder. Han er nået langt med eget hus og uddannelse og sådan.  Og er bare skøn.

Men er det for mange år? Når det er mig der er ældst? 

Hva vil familie og venner sige? 

Men ja når alt kommer til alt er alder kun et tal.  Især når man er så glade for hinanden, ikk?

Jeg synes at det er totalt ligegyldigt hvem der har hvilken alder. Hvis I er glade for hinanden og passer godt sammen, så tillykke med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.