Anonym skriver:
Tak fordi du forstår
Det var netop det jeg ville frem til, men ikke kan få formuleret. Vi er lige gået fra hinanden . Fordi vi slet ikke kan blive enig, og far ikke forstår .
Det er en rigtig svær situation at stå i.. især når i lige er gået fra hinanden...
vi har gennem kommunen, fået rådgivning/samtaler ved en familierådgiver.. hvor vi snakkede om tingene.. det hjælper ofte at andre lytter og så omformulere det.. så er den anden tit mere lyttende og villig til at forstå tingene...
Selvom det er MØG svært, er det vigtigt at du holder ved, og ikke giver efter når der bliver plaget mm, for så vil barnet med tiden finde ud af at der er 2 forskellig sæt regler.. en ved mor og en ved far... og far gør pt barnet en STOR bjørnetjeneste ved at købe sit barn...
Her kæmper vi stadig mht mad... eij men sikke en larm.. ved far får man lige hvad man vil ha og her skal der spises hvad der kommer på bordet(medmindre man VIRKELIG ikke kan lide det så er det ok at få noget andet, her laver jeg såå bare tit noget hende af min kan li, for så får hun ikke "lov" at skal ha andet) med tiden er det blevet bedre.. og far er ved at se bagsiden af medaljen nu han ikke synes det er sjovt at spise pasta hver gang hun er der 
og jeg er ved at få ham til at forstå at det faktisk går ud over vores gode steming herhjemme at vi skal slås med det mad det meste af en uge efter hun har været der på weekend....
Jeg har en bror på 11 år.. der er et levende bevis på hvad der sker når man ikke sætter grænser, og man køber sit barn 24/7 og man giver dem alt hvad de vil ha... og tro mig det er virkelig et skræk eksempel, da det faktisk er med til at han idag står og skal på en lukket institution da han er farlig både for sig selv men også sine omgivelser....
Det startede med en far der købte sit barn og satte mor i dårligt lys som så opgav og føjede ham...(kort fortalt)
(jeg ved at det er et meget grum eks, men sådan kan det i værste tilfælde ende)
Et sensativ barn vil tit begynde at reagere på samme måde i skole, børnehave osv hvis tingene ikke går efter deres hoved.. og det er noget rigtig skidt...det har vi lige haft et år af her......(hold K... hvor har det været hårdt for alle og virkelig synd for min datter)