Jeg må desværre skuffe dig kære TS, men vi er her for at komme med vores meninger.
Mænd, som slår kvinder, ændrer sig ikke, bare fordi man truer med at forlade dem. Han vil nok komme til læge og psykolog, men efter noget tid - når han føler at "han har dig igen" - vil han droppe terapien fordi "han ikke har tid" og så er det bare spørgsmål om tid, hvornår der er noget der irriterer ham nok til at slå dig igen.
Jeg synes at det er synd for din datter, at du vælger at blive hos ham for det kommer til at give ar på sjælen (taler af egen erfaring). Og selvom du bliver ved med at påstå at det er for hendes skyld du bliver hos ham, så lyder det altså til at du gør det for hans skyld.
Jeg syns du skal genoverveje din beslutning om at blive hos ham, nu hvor du er kommet lidt væk fra ham.
Jeg kan fortælle dig af egen erfaring, at jeg ville have ønsket at min mor havde forladt min far da jeg var barn, for så havde jeg ikke været vidne til mange ting. Jeg havde nok også haft større tillid til mænd idag, havde hun bare forladt ham... Men hun blev hos ham for min skyld.
Jeg ville hellere have haft separerede forældre, der er to glade individer end at have to sure voksne i et hjem fyldt med angst og negativ stemning.
Tænk på din datter. Hun skal ikke vokse op med ideen om at det er ok at far slår mor...
Anmeld