Anonym skriver:
Sidder grådkvalt i sofaen og ryster over det hele.
Er i chok og skammer mig samtidig.
Min kæreste gennem en årrække valgte at slå mig under er skænderi, mens min datter på nogle måneder lå i sin lift og sov lige ved siden af mig. 
Vi har haft mange problemer siden vores datter blev født. Søvnløsheden og manglende energi, plus ingen tid til at spise og gå i bad, har taget hårdt på mig. Rigtigt hårdt. Har på fornemmelsen at det psykiske er helt skidt og at jeg er ved at udvikle en fødselsdepression.
Idag har vi så skændtes hele eftermiddagen. Og jeg fortalte ham at det var på tide at vores datter og jeg flyttede, ellers blev jeg kørt helt ned psykisk. Han tog så til firmafodbold, og som sædvandligt sad jeg alene med vores datter (han laver noget foruden arbejde min 5 ud af ugens 7 dage). Blev lidt irriteret over at han ville ud og fulde sig og efterlod mig derhjemme, for vi måtte IKKE køre ud og kigge.
Da han kom hjem var han rigtig ked af vores skænderi, og vi blev enige om at have en hyggedag imorgen. Han spurgte om han måtte tage i byen og hygge med de andre og jeg svarede ja.
Jeg lagde mig så til at sove, men så kommer den her døddrukne mand hjem, vækker mig bevidst, og skaber sig og larmer på trods af at jeg forklarer ham at han vækker vores datter.
Til sidst bliver jeg gal og beder ham om at lade os være, og så slog han min hånd og mine ben.. Hårdt..
Jeg græd og rystede over det hele, men han fortsatte med at være truende. Var ekstremt bange.
Imorgen skal jeg have pakket min datters og mine ting og så skal vi væk i en fart 
Selvom han er et dumt svin, så gør det ondt at han bliver frarøvet retten til at se hans datter hver dag. Men sådan noget skal hun IKKE vokse op i. Puha