Er det helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. august 2009

Mormilla

RikkeR skriver:

Jeg kan godt blive lidt overrasket over reaktionerne. Jeg synes I taler om denne dagplejer som om hun er syg i hovedet og ikke ved hvad hun laver eller har med at gøre.

Kan det måske være at hun har haft en dårlig dag? - kan godt se problemet, hvis det er sådan det foregår hver dag, men slå koldt vand i blodet og se om dagen idag har været på samme måde. Der er ingen grund til bål og brand.
Eller er jeg for eftergivende????

Ved ikke om hun har haft en dårlig dag. Men de små skal jo stadig ha det godt selv om man har en dårlig dag!!
Har snakket med hende og det har gået bedre i dag. Men hvis der bliver mere vil jeg da ikke ha ham der!!! Jeg vil være 100% sikker på at min barn har det godt der hvor han er!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2009

Vinker

Mormilla skriver:

Er glad for at høre at det ikke kun er mig der synes at det ikke er helt normalt!!!

Manden har snaklket med hende og det er gået en del bedre... Men hvis der kommer mere bliver han hjemme!!!

Ja man tænker måske nogen gange at man nok bare er en pyller-mor, MEN det er du bestemt ikke i dette tilfælde

Det glæder mig at høre at det har hjulpet efter din mand har taget en snak med hende!

Anmeld

18. august 2009

Mormilla

Vinker skriver:

Ja man tænker måske nogen gange at man nok bare er en pyller-mor, MEN det er du bestemt ikke i dette tilfælde

Det glæder mig at høre at det har hjulpet efter din mand har taget en snak med hende!

Som jeg plejer at sige : Hellere være for pylleret end slet ikke være det  

Anmeld

18. august 2009

Vinker

Mormilla skriver:

Som jeg plejer at sige : Hellere være for pylleret end slet ikke være det  

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.