Hejsa:0)
Som tidligere dagplejer, vil jeg sige, at det lyder ikke lige som en dag efter bogen.
Det med at komme ud vil jeg også sige, det er faktisk at krav, at man kommer ud og får frisk luft hver dag(selvfølgelig ikke hvis det stormer, kæmpe sner eller regner for vildt), og som dagplejer, der skal man kunne klare det. Har selv passet 5 børn i over et halvt år pga sygdom i dagpleje gruppen, og vi var ude hver dag.
Mht frokost, så kunne det jo være hun lige havde synes de skulle hygge lidt, synes ikke det lyder sådan helt vildt usundt, det kunne jo have været fuldkornspasta, og mon ikke de har fået lidt grønt til. Jeg tror ikke jeg selv kunne have serveret pølser, men mine dagplejebørn, har tit fået varm mad, som lasagne, spaghetti og kødsovs, frikadeller og kartofler og sådan.
Det med bleen, lyder lidt underligt. Nu ved jeg ikke hvad tid i er kommet for at hente ham, men måske alle børnene lige var stået op, havde fået eftermiddagsmad og så skulle have tør ble på og så havde hun kun nået to af dem da i kom???
Det er ikke for at tage hende i forsvar som sådan, for det der er vigtigst er dine følelser omkring det hele, og som du skriver, så er der ingen problemer med jeres normale dagplejer;0) Men det bedste råd, som du skriver din mand vil gøre, er at tale med hende.
Jeg håber virkelig at dagene fremover bliver anderledes, så du kan have ro i dit sind:0)
De kærligste tanker fra Christina
Anmeld