Er det helt normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Mormilla

Min søn har været i gæste dagpleje i dag og skal være det resten af ugen og på mandag.

Da vi kom startede hun med at sige at hun lige skulle ha skiftet han`s ble fordi hun havde ikke lige haft tid.
Så fortalte hun at han var lidt beskidt fordi de havde på pasta med ketschup, pølser og frikadeller. At han ikke havde været ude og lege fordi det havde hun ikke tid til fordi hun havde 5 børn. At han var kommet en time senere ud at sove ( han er stik u-mulig når han ikke har sovet de 3 timer som han plejer ).

Så sagde hun at hun havde været lidt i tvivel om hun skulle passe ham fordi hun synes at det var lidt tidligt at han kom ( han komme kl.6:15 ellers kan vi ikke nå at komme på arbejde ).

Synes bare at han`s dag lyder til at ha været et stort kaos!!! Render rundt med beskidt ble, ingen frisk luft, spiser usundt mad, ikke nok søvn og hun lyder som om at det er et problem at han kommer så tidligt
Har bare ikke lyst til at han skal der hen igen

Er det helt normalt dag i en dagpleje eller er jeg bare lidt for meget en pyller mor? Og hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Pia

Om det er en normal dag ved en dagpleje ved jeg ikke..
Men jeg ved at vores gamle dagplejer også kunne døje med og nå ud med ungerne, når hun havde fem børn..
Men det var specielt hvis hun havde mange små.
Ang ble -skift så skiftede vores dp dem også efter eftermiddagsmaden.. Så måske din søn bare var den sidste hun manglede??

TIden i kommer på kan jeg ikke se hun kan tillade sig og kommentere på..
Ikke med mindre da at hun først åbner feks 6.30.. så kan jeg forstå hende..

at han er kommet ud og sove en hel time senere lyder vildt.. jeg kan forstå et kvarter /tyve minutter.. Men en time er meget..

Maden de har fået til middag lyder ok i mine øre.. Hvis det  altså ikke er den slags mad hun servere hver dag.. Lyder da bare som hun har lavet en speciel frokost i dag..

Men jeg tror i bund og grund altid man kan finde "fejl" ved dp'er, når det ikke er ens faste dp..

Pia.

Anmeld

17. august 2009

Sweet1978

Synes ikke det lyder ok, jeg ville personligt kommentere det (som det mindste) men det er bare mig. Jeg har jo gennemtrumfet at den ene af dem der havde Danielle i sommerferien ikke skal bruges til mit barn igen og det kan man godt bestemme og flytte rundt på. Så hvis du ikke føler det ok, er tryg ved han skal derom så gør endelig noget.

Anmeld

17. august 2009

frk Jensen

Nej det er ikke normalt.. de skal kunne rumme at have 5 børn i dagplejen ellers skal de ikke være dagplejer.. De skal da ud og have frisk luft og ja have sund kost til middag.. Hun SKAL da have tid til at skifte ham.. argh jeg ville blive så hidsig hvis det var min søn det gik gennem sådan en dag.

du kunne evt ringe til den områdeansvarlige og høre om det er iorden at forholdende er sådan i gæste dagplejen..

Knus

Anmeld

17. august 2009

Mormilla

Pia skriver:

Om det er en normal dag ved en dagpleje ved jeg ikke..
Men jeg ved at vores gamle dagplejer også kunne døje med og nå ud med ungerne, når hun havde fem børn..
Men det var specielt hvis hun havde mange små.
Ang ble -skift så skiftede vores dp dem også efter eftermiddagsmaden.. Så måske din søn bare var den sidste hun manglede??

TIden i kommer på kan jeg ikke se hun kan tillade sig og kommentere på..
Ikke med mindre da at hun først åbner feks 6.30.. så kan jeg forstå hende..

at han er kommet ud og sove en hel time senere lyder vildt.. jeg kan forstå et kvarter /tyve minutter.. Men en time er meget..

Maden de har fået til middag lyder ok i mine øre.. Hvis det  altså ikke er den slags mad hun servere hver dag.. Lyder da bare som hun har lavet en speciel frokost i dag..

Men jeg tror i bund og grund altid man kan finde "fejl" ved dp'er, når det ikke er ens faste dp..

Pia.

Han var ikke den eneste der ikke havde fået skiftet ble...

Hun havde en der kun kravlede ellers gik de andre. Men kan da godt forstå at hun har svært ved at finde tid med 5 børn. Men synes ikke at det er noget godt mad.

De har en aftale at når de skal passe andres børn så skal de ta dem når de plejer at komme. Tror at hun plejer at åbne senere.

Ja det med at sove synes jeg bare ikke er okay! Har har jo brug for han`s lur ikke kun 2 timer...

Det er bare ikke sådan han normal plejer at ha det. Hende vi har har bare styr på alt! Jeg er bare så glad for hende!!!

Anmeld

17. august 2009

Mormilla

Sweet1978 skriver:

Synes ikke det lyder ok, jeg ville personligt kommentere det (som det mindste) men det er bare mig. Jeg har jo gennemtrumfet at den ene af dem der havde Danielle i sommerferien ikke skal bruges til mit barn igen og det kan man godt bestemme og flytte rundt på. Så hvis du ikke føler det ok, er tryg ved han skal derom så gør endelig noget.

Min mand har sagt at han snakker med hende i morgen og siger at han skal ha han`s lur på 3 timer og at han skal ha rugbrød til middag! Håber bare at hun lytter! Lige nu har jeg mest lyst til at melde mig syg i morgen så han kan være hos mig. Men det kan jeg bare ikke, lå syg 3 dage i sidste uge så det vil se dumt ud!!!

Anmeld

17. august 2009

Mormilla

BetinaMørk skriver:

Nej det er ikke normalt.. de skal kunne rumme at have 5 børn i dagplejen ellers skal de ikke være dagplejer.. De skal da ud og have frisk luft og ja have sund kost til middag.. Hun SKAL da have tid til at skifte ham.. argh jeg ville blive så hidsig hvis det var min søn det gik gennem sådan en dag.

du kunne evt ringe til den områdeansvarlige og høre om det er iorden at forholdende er sådan i gæste dagplejen..

Knus

Ja det vil jeg jo os mene! Det virker ikke som om at hun kan rumme 5 børn!

Men manden snakker med hende i morgen! Han skal ha noget søvn og han skal ha noget godt og sundt at spise!!!

Hader at han skal der hen i morgen igen!!!

Anmeld

17. august 2009

LISBETH:-)

Puha, jeg ville også blive meget utryg. Som du fortæller det lyder det bestemt ikke godt. En dagplejer er normeret til 5 børn. Så de skal altså kunne komme ud, lave ordentlig mad, sove til tiden og få skiftet ble. Ellers vil jeg også mene at det måske ikke er dp'er man skal være :-)

Ang. frokosten så ved jeg ikke lige om kan forlange rugbrød, der findes jo også så meget andet sund mad. Jeg ville nok vente med at sige noget omkring maden og se om det igen i morgen er usund mad der bliver sat på bordet. Hvis ja, så ville jeg helt sikkert kommentere det!!!

Håber resten af ugen bliver god trods alt

Lisbeth

Anmeld

17. august 2009

Lærke90

Mormilla skriver:

Min søn har været i gæste dagpleje i dag og skal være det resten af ugen og på mandag.

Da vi kom startede hun med at sige at hun lige skulle ha skiftet han`s ble fordi hun havde ikke lige haft tid.
Så fortalte hun at han var lidt beskidt fordi de havde på pasta med ketschup, pølser og frikadeller. At han ikke havde været ude og lege fordi det havde hun ikke tid til fordi hun havde 5 børn. At han var kommet en time senere ud at sove ( han er stik u-mulig når han ikke har sovet de 3 timer som han plejer ).

Så sagde hun at hun havde været lidt i tvivel om hun skulle passe ham fordi hun synes at det var lidt tidligt at han kom ( han komme kl.6:15 ellers kan vi ikke nå at komme på arbejde ).

Synes bare at han`s dag lyder til at ha været et stort kaos!!! Render rundt med beskidt ble, ingen frisk luft, spiser usundt mad, ikke nok søvn og hun lyder som om at det er et problem at han kommer så tidligt
Har bare ikke lyst til at han skal der hen igen

Er det helt normalt dag i en dagpleje eller er jeg bare lidt for meget en pyller mor? Og hvad skal jeg gøre???

Synes bestemt ikke at det lyder okay..
Hvis det er sådan at sende sine børn til dagpleje, ville jeg godt nok ikke have det særlig godt med det

Godt i får sagt noget til hende
Det kan da ikke være rigtigt at man skal overlade sit dyrebareste eje til nogen, hvor man føler at de ikke bliver behandlet som de skal..

Anmeld

18. august 2009

Sweet1978

Mormilla skriver:

Min mand har sagt at han snakker med hende i morgen og siger at han skal ha han`s lur på 3 timer og at han skal ha rugbrød til middag! Håber bare at hun lytter! Lige nu har jeg mest lyst til at melde mig syg i morgen så han kan være hos mig. Men det kan jeg bare ikke, lå syg 3 dage i sidste uge så det vil se dumt ud!!!

Super så må i tage den derfra, men kan sagtens forstå din frustration.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.