Min søn har været i gæste dagpleje i dag og skal være det resten af ugen og på mandag.
Da vi kom startede hun med at sige at hun lige skulle ha skiftet han`s ble fordi hun havde ikke lige haft tid.
Så fortalte hun at han var lidt beskidt fordi de havde på pasta med ketschup, pølser og frikadeller. At han ikke havde været ude og lege fordi det havde hun ikke tid til fordi hun havde 5 børn. At han var kommet en time senere ud at sove ( han er stik u-mulig når han ikke har sovet de 3 timer som han plejer ).
Så sagde hun at hun havde været lidt i tvivel om hun skulle passe ham fordi hun synes at det var lidt tidligt at han kom ( han komme kl.6:15 ellers kan vi ikke nå at komme på arbejde ).
Synes bare at han`s dag lyder til at ha været et stort kaos!!! Render rundt med beskidt ble, ingen frisk luft, spiser usundt mad, ikke nok søvn og hun lyder som om at det er et problem at han kommer så tidligt

Har bare ikke lyst til at han skal der hen igen
Er det helt normalt dag i en dagpleje eller er jeg bare lidt for meget en pyller mor? Og hvad skal jeg gøre???
Anmeld