Barn nr. 2 kort efter den første

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2014

LJMNA

Anonym skriver:

Det er rart at høre noget positivt om det

Var det med vilje, at nr. 3 kom så kort efter? Jeg er bare nysgerrig.

Nej, vi skulle slet ikk ha haft flere, men det skete og han er jo fantastisk hehe..

Altså self er der da ogs hårde tidspunkter, fx ved sygdom eller under graviditeten, men hos os fylder det dårlige ikk mere end det gjorder da vi fik nr 1.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2014

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Nr. 2 var til dels planlagt - vi beskyttede os ikke men havde heller ikke troet at det ville ske i første hug!

Det eneste der var hårdt var graviditeten, jeg har godt kunnet mærke at jeg ikke nåede og komme mig inden jeg blev gravid igen, og jeg har også bøvlet her bagefter, men det må man tage med

Jeg kan godt forestille mig, at det er hårdt for kroppen. Nu har jeg haft en nem graviditet, men det er jo ingen garanti for, at det bliver ligeså let næste gang. Specielt ikke hvis det bliver med en baby på armen

Hvis det er i orden at spørge, hvad er det så, du bøvler med nu?

Anmeld

7. august 2014

k&k&k&k

Anonym skriver:

Jeg kan godt forestille mig, at det er hårdt for kroppen. Nu har jeg haft en nem graviditet, men det er jo ingen garanti for, at det bliver ligeså let næste gang. Specielt ikke hvis det bliver med en baby på armen

Hvis det er i orden at spørge, hvad er det så, du bøvler med nu?

Det er helt ok!

Jeg kæmper en del med mine hofter - de knækker hvis jeg går forkert og det kan godt nogle gange føles som om de går id af led.

Og så har mit skamben det heller ikke for godt endnu - der er nogle stillinger jeg ikke kan komme i og jeg skal tænke over hvordan jeg bevæger mig - for ellers kan det godt give nogle jag og stik!

Og så var min krop bare utrolig træt laaaaang tid efter jeg havde fået nr. 2! Det er virkelig vigtig at du lytter efter - og så må manden tage over med begge børn en time eller 2 hvis han har noget barsel den første tid - det gjorde min og det var VIRKELIG rart og tiltrængt at kunne få noget søvn og hvile!.!

Anmeld

8. august 2014

Mama85

Anonym skriver:

Vi er blevet enige om, at vi ikke har behov for prævention efter 8 ugers undersøgelsen. Så må den næste komme, når den har lyst

Andre der har stået i samme situation? Hvornår blev I gravide igen?

Vi venter en lillesøster (har termin D. 17/09) og vi har den kommende storebror der bliver 1 år den 31/08  Derudover har vi storesøster på 5 år. Jeg indrømmer blankt at lillesøster var en smutter, men ikke mindre ønsket af den grund. Vi glæder os ufattelig meget, men er også forberedte på at der venter os et benhårdt arbejde Selvom at storesøster og den kommende storebror er meget nemme børn 

Anmeld

8. august 2014

Hvem?

Anonym skriver:

Vi er blevet enige om, at vi ikke har behov for prævention efter 8 ugers undersøgelsen. Så må den næste komme, når den har lyst

Andre der har stået i samme situation? Hvornår blev I gravide igen?

Ja, vi har tre drenge, hvor de to store er der 10,5 måned imellem og jdet vil jeg HELT KLART anbefale;

MEN det trænger overskud, planlægning og optimisme, da det til tider er hårdt, her 2 år senere har vi fået en mere, og det er ingen problem

MEN IGEN, men skal være 100% indstillet på at der er lortebleer, gylp, sutteflasker, snavset tøj, og søvn er en by i Rusland det første laaaaaaaaaange stykke tid

Men for silvan, hvor ville jeg gøre det igen - nu er de store 4 og 3,5 år og de har så sindssyg meget glæde af hinanden og lillebror på nu 1 år har to storebrdr. der bare vil have ham med i alt

Men det kræver arbejde og arbejde, og parforholdet bliver sat på en prøve

Held og mange gange lykke

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

k&k&k&k skriver:

Det er helt ok!

Jeg kæmper en del med mine hofter - de knækker hvis jeg går forkert og det kan godt nogle gange føles som om de går id af led.

Og så har mit skamben det heller ikke for godt endnu - der er nogle stillinger jeg ikke kan komme i og jeg skal tænke over hvordan jeg bevæger mig - for ellers kan det godt give nogle jag og stik!

Og så var min krop bare utrolig træt laaaaang tid efter jeg havde fået nr. 2! Det er virkelig vigtig at du lytter efter - og så må manden tage over med begge børn en time eller 2 hvis han har noget barsel den første tid - det gjorde min og det var VIRKELIG rart og tiltrængt at kunne få noget søvn og hvile!.!

Åh det lyder ikke rart

Jeg håber det bedre sig for dog inden længe

Anmeld

8. august 2014

Anonym trådstarter

Hvem? skriver:

Ja, vi har tre drenge, hvor de to store er der 10,5 måned imellem og jdet vil jeg HELT KLART anbefale;

MEN det trænger overskud, planlægning og optimisme, da det til tider er hårdt, her 2 år senere har vi fået en mere, og det er ingen problem

MEN IGEN, men skal være 100% indstillet på at der er lortebleer, gylp, sutteflasker, snavset tøj, og søvn er en by i Rusland det første laaaaaaaaaange stykke tid

Men for silvan, hvor ville jeg gøre det igen - nu er de store 4 og 3,5 år og de har så sindssyg meget glæde af hinanden og lillebror på nu 1 år har to storebrdr. der bare vil have ham med i alt

Men det kræver arbejde og arbejde, og parforholdet bliver sat på en prøve

Held og mange gange lykke

Tak for det positive indlæg

Vi er klar over, at det kræver en hel del af os, men håber da også på, at det giver en kæmpe glæde for børnene og os i sidste ende - som det lyder til at gøre hos jer

Anmeld

9. august 2014

Kløver

Jeg har 14 mdr mellem

mine de 2 ældste unger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.