Du ved du er gravid, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2014

Tildemor

Når man, ser en serie hvor et barn bliver redet, og man så begynder at græde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2014

Mor til F

StineW79 skriver:

Og man så bryder grædende sammen, når han siger nej, fordi man allerede har fået milkshaeke 3 gange på en uge

Når man bare må ha chokoladekage kl 22 om aftnen, ingen har og går i gang med at bage...

Når man dropper at gå i sine egene str 39 kondisko, og i stedet begynder at bruge kærestens i str 43, pga vand i føderene.

Når man pludselig ik ka huske hva der stod på indkøbssedlen, som man jo self har glemt hjemme på køkkenbordet. Får handlet ind, og kommer hjem uden de 3-4 ting, som stod på sedlen.. Vh stine

3 gange på en uge er da ikke slemt En milkshake om dagen burde være minimum. 

Chokolade kage MUMS! Det kunne jeg godt spise lige nu. Det er vel lovligt at fejre, at min datter fylder 1 måned idag 

Anmeld

4. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyFreia skriver:

3 gange på en uge er da ikke slemt En milkshake om dagen burde være minimum. 

Chokolade kage MUMS! Det kunne jeg godt spise lige nu. Det er vel lovligt at fejre, at min datter fylder 1 måned idag 

Jeg ku seriøst ik køre forbi mcD da jeg var gravid, uden at sku ha en stor jorbærmilkchke. Virkelig skørt, når man tænker over det nu!

Hayy self ska det da fejres med chokoladekage, det er jo mandag vh stine

Anmeld

5. august 2014

KortSs

... Når man panisk stopper alt, man har gang i, og krydser benene hårdt, for ikke at tisse i bukserne, når man nyser 

Anmeld

5. august 2014

Louise2271

Du er gravid 

- når stolbene knækker når du sætter dig på stolen 

- når du har spist en hel pose chips inden du har handlet og går op og betaler en Tom pose chips :-)

Anmeld

5. august 2014

LilleLene

-når man synes kæresten er sød, fordi han smider ens aftensmad ud i toilettet, i stedet for at man selv skal kaste det op

-når det gør nuller naller at en vandstråle rammer brystvorterne

-når man er sur og tvær pga man er sulten, men tanken om mad giver kvalme

Anmeld

5. august 2014

LilleLene

-når man synes kæresten er sød, fordi han smider ens aftensmad ud i toilettet, i stedet for at man selv skal kaste det op

Anmeld

5. august 2014

Sjwf

Man ved man er (høj) gravid når man får kæresten til at tage noget fra det øvereste skab, fordi man ikke kan komme tæt nok på pga maven

Anmeld

5. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fra i aften  

Når man skal ud og spise med sin kæreste og ender med at få et bord og kigge menukort igennem 5!!!!! steder, inden der bliver bestilt, fordi man bare ikke lige rigtigt havde lyst til NOGET af det de kunne byde på  Ups, og undskyld til min tålmodige kæreste  

Anmeld

6. august 2014

SanJose

LilleLene skriver:

Årh de to kender jeg alt for godt! Av av av, hvor gør det nas 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.