Du ved du er gravid, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2014

SussieThyssen

Soffy27 skriver:

Når man pludselig må skifte sit toiletpapir ud til et andet mærke fordi det andet lugtede af karry

LOOOL
Det var virkeligt en griner den der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Soffy27

Haha og manden prøvede at snyde mig ved at tage det frem igen efter en måneds tid uden min viden - men i min næse lugtede hele badeværelset af karry og dermed var han overbevist om at det ikke bare var for sjov jeg sagde det

Anmeld

3. august 2014

SandraXOXO

Du ved du er gravid når din kæreste går fra hjælpsom, til overpylret, og du nyder hvert et sekund :-D

Du ved du er gravid, når du skal hjem fra en veninde men dine sko pludselig er skrumpet i varmen (for fødderne er ihvertfald ikk hævet

Du ved du er gravid, når du tisser i bukserne fordi du nyser :-P se det var pinligt. Hihi.

Du ved du er gravid når kartoffelmos med is er det lækreste i verden.

Du ved du er gravid når din yndlings parfume får dig til at kaste op. Alle dine veninder konstant lugter af agurk og du græder hvis din kæreste siger skat istedet for smukke. :-D

Anmeld

3. august 2014

AnnaK89

SanJose skriver:

Lige til den første synes jeg altså bare at det giver flere smerter (ala ligamentssmerterne), så her kan man i hvert fald ikke springe et toiletbesøg over.

Har været ude fem gange på under to timer nu og har ikke drukket længe. Ihh altså 

Du burde nok blive tjekket for en blærebetændelse - fem gange på under to timer, uden at have drukket er ikke normalt, heller ikke for en gravid

Anmeld

3. august 2014

Morgensol

Du ved du er gravid når du lige har spist en fransk hotdog og efter 5 min blir så forfærdelig fristet af chinabox at man blir nødt til også at have sådan en.. 

Du ved du er gravid når det føles som et maraton at lægge neglelak på tæerne, hvis det da overhoved kan lade sig gøre! 

Anmeld

3. august 2014

SanJose

AnnaKJ skriver:

Du burde nok blive tjekket for en blærebetændelse - fem gange på under to timer, uden at have drukket er ikke normalt, heller ikke for en gravid

Har haft blærebetændelse mange gange og det føles slet ikke som det? 

Anmeld

3. august 2014

isabellasmor

Du ved du er gravid når du helt alvorligt overvejer at kører til dyrehavsbakken , og du bor i Frederikssund, for at købe fish and chips og/eller spanskrør med softice  omkring Kl 19 om aftenen! 

Anmeld

3. august 2014

AnnaK89

Har haft blærebetændelse mange gange og det føles slet ikke som det? 

Ofte mærker man det slet ikke når man er gravid

Det er heller ikke sikkert at det er en blærebetændelse - men måske rart nok at få det tjekket når du har så hyppige vandladninger, som netop er tegn på blærebetændelse

Anmeld

3. august 2014

mulleh

Chevro skriver:

Når:

- man ligner en oppustet gris inden man står ud af sengen

- tanken om mad, giver kvalme

- du har lige spist en kæmpe portion mad, 10 min efter er du død sulten

- du har lyst til alt det usunde og ikke får dårlig samvittighed

- du pludselig ser godt ud, UDEN makeup !!!

- når alt hvad der hedder almindeligt tøj er skiftet ud med posede kjoler

- når du i denne hede render rundt kun i trusser! Og en meget tynd bh, hvis det SKAL være.. Varmt!! hehe

Uha, jeg ku blive ved ;-)

Jeg er helt enig i den du skriver med at man pludselig ser godt ud, uden make-up  

Anmeld

3. august 2014

Frk_Louise

SanJose skriver:

Tænkte jeg ville sætte gang i en lille "leg". 

Når man trækker ud efter et toiletbesøg, vasker hænder og knapt nok når at få dem tørret, før man tænker.. Argh jeg skal tisse igen!

Du ved, at du er gravid, når du bliver nervøs for at tisse i bukserne, når du skal nyse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.