Du ved du er gravid, når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2014

Mother-love

Du ved du er gravid når du ikke engang kan se en tegnefilm uden at tude

Du ved du er gravid når du sveder som et svin bare aff at ligge på sofaen.

Du ved du er gravid når alle dine små hår pludselig er sorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Dafnies

Du ved du er gravid:

- Når du smadrer salatskålen i et hysterisk anfald, fordi kæresten har glemt at købe peanuts..

Anmeld

3. august 2014

Pinkypie

Dafnies skriver:

Du ved du er gravid:

- Når du smadrer salatskålen i et hysterisk anfald, fordi kæresten har glemt at købe peanuts..

Undskyld men HAhaha, det måtte jeg lige små fnise lidt!

-Det er sørme også for dårligt når de glemmer det, baby(for det er jo IKKE en selv ) har lyst til

Håber det var en af de billige salatskåle!

Anmeld

3. august 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du ved du er gravid når 

- du vender dig i sengen/står ud af sengen/rejser dig fra sofaen og kæresten siger "skat, du hvaler"  JA! Jeg bevæger mig som en kæmpefisk på land. Hahaha

- du laver mad i undertøj velvidende at genboen kan se direkte ind af de pivåbne køkkenvinduer, men det er fuldstændig udelukket at tage mere tøj på i denne hede!

- du mærker et lille spark og løber panisk på toilet fordi blæren bare begynder at tømmes ukontrollabelt helt uden varsel! (Og ja, det var selfølgelig på job!) 

Anmeld

3. august 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

At det er nemmere at passere en genstand eller gå bag ryggen af en. Ligeud end med siden til. Pga maven. 

At komfuret og maven tager stilling til varme indstillinger 

Anmeld

4. august 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
BabyFreia skriver:

Du bare SKAL have milkshake fra McDonald's kl 22 og må sende kæresten afsted for at hente den. 

Og man så bryder grædende sammen, når han siger nej, fordi man allerede har fået milkshaeke 3 gange på en uge

Når man bare må ha chokoladekage kl 22 om aftnen, ingen har og går i gang med at bage...

Når man dropper at gå i sine egene str 39 kondisko, og i stedet begynder at bruge kærestens i str 43, pga vand i føderene.

Når man pludselig ik ka huske hva der stod på indkøbssedlen, som man jo self har glemt hjemme på køkkenbordet. Får handlet ind, og kommer hjem uden de 3-4 ting, som stod på sedlen.. Vh stine

Anmeld

4. august 2014

*Mor Til Albert*

Du ved du er gravid når:

- Din aftengåtur tager 15-20 min. længere at gå end normalt.

- Din partner skal hive dig op at stå.

- Du skal have hjælp til at binde dine sko.

- Du døjer med at holde hovedet ind over tallerkenen når du spiser. 

- Du ligner en vraltende and når du går.

- Du bliver træt af kommentarer som "Er du sikker på, at der ikke er to". "Du er godt nok stor"!

Anmeld

4. august 2014

CharlotteA

Du ved du gravid når:

- det svært at barbere sig et vis sted

- at du konstant tænker på OST! 

Anmeld

4. august 2014

Liiine!!

Når man pga. Massiv kvalme kaster op i svigerforældrenes nye bil...

Når man i et hysterisk anfald giver sin kæreste stuearrest fordi han ikke fattede ens Hawaii pizza skulle være med EKSTRA ost..

Anmeld

4. august 2014

SanJose

Når man altid skal kaste op de mest ubelejlige steder, som f.eks. i banken eller når man er ude og cykle. Har da formået at stå i en grøftekant og kaste op, for så at køre (nogenlunde) glad videre. Mine cyklekammerater er efterhånden lidt urolige for mig og mit helbred 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.