Jeg er så knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det virker som om du tror at han måske er interesseret i at finde sammen igen?

Det er ikke for at ødelægge dit håb - men jeg tror ikke at du skal lægge andet i det end at han har besluttet sig for at være et ordentligt menneske og afslutte forholdet på en OK måde.

Nej det tror jeg ikke . Jeg ved godt det er slut....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Det virker som om du tror at han måske er interesseret i at finde sammen igen?

Det er ikke for at ødelægge dit håb - men jeg tror ikke at du skal lægge andet i det end at han har besluttet sig for at være et ordentligt menneske og afslutte forholdet på en OK måde.

Anmeld

3. august 2014

modesty

Anonym skriver:

OK. 

Men det er da i hvert fald meget fint at han vil være med til at afslutte det på en OK måde.

Anmeld

3. august 2014

Loa

Anonym skriver:

Min kæreste valgte Torsdags at stoppe forholdet, da han ingen følelser havde mere, jeg endte ud i et kæmpe tudeflip og spurgte ham flere gange om han mente det, og om jeg ikke kunne gøre noget .Han holdte om mig og sagde at der ikke var mere at gøre, at det ikke blev ham og jeg igen og at jeg skulle komme videre. Vi skulle have haft lejlighed sammen som vi begge skrev under og den skal jeg nu selv ud i har egentlig ikke råd til den men min er opsagt og allerede lejet ud. han tager så hjem og har ikke skrevet siden. Jeg er blokeret de forskellige steder. Jeg tænker på ham hele tiden og kan slet ikke finde ro for en uge siden elskede han mig nu er jeg ingenting jeg elsker ham og jeg er SÅ ked af det. Har været sammen med nogle venner og havde det nogenlunde. Men her til morgen, er jeg bare så ulykkelig er det virkelig slut ? Kommer han ikke tilbage? Kan han få følelser igen ? Mon han skriver igen ? Hjælp hjælp hjælp
(Vi var sammen i 9 måneder, Ingen børn)

Hilsen den ulykkelige !

Har der ingen tegn været eller noget som helst på at han var ved at miste følelserne?
Tænker det er ret hurtigt i et forhold han er nået dertil.
I burde jo stadig være nyforelskede...
Men man kan sige det trods alt er bedre han sluttede nu end det nåede at blive et længere forhold med evt børn....
Men kram til dig alligevel....

Anmeld

3. august 2014

FogL

SandraXOXO skriver:

Stort kram. Se på den lyse side, Det er heldigt i ikke nåede at flytte sammen eller få børn, for han lyder som lidt af en røv når han kan forlade dig fra den ene dag til den anden uden så meget Som en forklaring.

I mit hoved er det nu forklaring i sig selv at man ikke har følelserne..

Anmeld

3. august 2014

SandraXOXO

Freyjasmor skriver:

I mit hoved er det nu forklaring i sig selv at man ikke har følelserne..

Man mister vel ikke følelserne fra den ene dag til den anden (går jeg udfra) så at han har gået og holdt de problemstillinger der måtte ha været inde og planlagt at flytte sammen for bare pludselig at sige hov forresten jeg vil ikke alligevel jeg elsker dig ikke mere og så smutte og efterlade den anden part med knust hjerte og en alt for dyr lejlighed er da røvet gjort i mine øjne. Ville blive gigant skuffet hvis min mand gjorde sådan. Men du har selvfølgelig lov at synes det er fint nok :-)

Anmeld

3. august 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

FØRST ET GIGANTISK KÆMPEKRAM til dig for det du har gennemgået...

det er helt vildt hårdt at gå fra fuld forelskelse/elske til ingenting...

Jeg har stået på begge sider af den..

Den første gang hvor jeg blev valgt fra efter 3.5 mdr fuld udblæsning af total hengivelse til hinanden... min mobilregning nåede maxet i den periode af 1800 kr...

Den anden hvor jeg var sammen med en fyr og jeg virkelig følte og troede jeg havde følelserne med.. hele vejen indtil at jeg den ene dag foreslog at når han snart stod overfor at skulle finde ny lejlighed så skulle vi gøre det sammen... og 2 dage senere afsluttede forholdet fordi jeg fik en meget kort pause for mig selv hvor jeg fik mærket efter inden i og fandt intet...

Jeg havde det elendigt med at gøre det mod ham... Det gør stadig ondt i dag at tænke på hvordan han så på mig og hvor meget han græd i den tid vi var sammen...

Men mit alternativ havde været at være sammen med ham fordi jeg havde skyldfølelse over manglende følelser og over at jeg faktisk havde udnyttet at han gerne ville bruge penge på mig...

Anmeld

3. august 2014

modesty

Man mister vel ikke følelserne fra den ene dag til den anden (går jeg udfra) så at han har gået og holdt de problemstillinger der måtte ha været inde og planlagt at flytte sammen for bare pludselig at sige hov forresten jeg vil ikke alligevel jeg elsker dig ikke mere og så smutte og efterlade den anden part med knust hjerte og en alt for dyr lejlighed er da røvet gjort i mine øjne. Ville blive gigant skuffet hvis min mand gjorde sådan. Men du har selvfølgelig lov at synes det er fint nok :-)

Der er da ingen der siger at det er en super måde at handle på - blot at der ikke kan komme så meget andet forklaring end at følelserne ikke er der mere.

Manden har jo ikke gået og tænkt "jeg må hellere vente med at slå op til vi finder en lejlighed sammen". Man prøver at bilde sig selv ind at alt er fint, indtil man til sidst må se i øjnene at det er det ikke. Det kræver nogle gange at man står helt derude hvor det er enten eller. F.eks krævede det at min eks ville have børn med mig, før jeg fandt modet til at afslutte forholdet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.