SussieThyssen skriver:
Først et stort trøstekram 
Det er aldrig sjovt, når et forhold er slut..et forhold hvor man bliver forladt.
Det er også derfor det aldrig at let at forlade en man ikke elsker mere, fordi man ved hvor ondt det gør for modparten.
Men alt skal have sin tid..også sorg. 
Tag dig nogle gode tudeture..kram hans dyne og pude...lyt til sørgelig musik, skriv alle dine følelser ned i breve til dig selv, og tud noget mere.
Gå nogle lange ture, gå i biffen, se film..og tud endnu mere..og når der er gået nogle dage, så begynder det at hjælpe.
Du skal ikke bebrejde dig selv at han er gået, men du må godt se lidt på, hvor det måske kunne være gået galt, og hvad du kan lære af det.
Og så er det ellers bare at sætte den ene fod foran den anden og gå videre.
Du skal også se på det praktiske.
Afvikling af den lejlighed I begge har fået, og som er for dyr.
Hvem betalte indskuddet til den?
Gjorde I begge det, eller kun den ene af jer.
Gjorde kun du, skal du have det halve fra ham, og modsat.
Du skal ud og have fundet et nyt og billigere sted at bo.
Og det er rimeligt at han betaler det halve af huslejen i de 3 mdr. opsigelsen varer..beklager...men det skal han.
Han kan ikke bare flytte hjem til moar og tro at så er alt i den skønneste orden.
Han hænger lige så meget på de handlinger I har foretaget sammen, som du gør.
Så få styr på de ting.
Vil han ikke reagere på at du henvender dig, så må du gå til hans mors adresse..skrive til hende..og desuden henvende dig til den frie advokathjælp og bede om hjælp fra dem.
Det er ham der gik, derfor skal du heller ikke lade ham slippe fra sit ansvar.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie
PS!
Jeg tænker...er der mulighed for, at du kan leje et værelse ud i den nye lejlighed, så du ikke behøver at flytte???
Og jeg havde egentlig sagt til mig selv at jeg ikke skulle svare hvis han skrev og jeg ville ikke kontakte ham - da jeg bare vil videre - men denne besked fra ham, kunne jeg ikke bare ignorer syntes det er dejligt han vil hjælpe men underligt når han intet har for mig...
Mange tak for det dejlige lange svar <3
Anmeld