Jeg er så knust :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.508 visninger
27 svar
10 synes godt om
2. august 2014

Anonym trådstarter

Min kæreste valgte Torsdags at stoppe forholdet, da han ingen følelser havde mere, jeg endte ud i et kæmpe tudeflip og spurgte ham flere gange om han mente det, og om jeg ikke kunne gøre noget .Han holdte om mig og sagde at der ikke var mere at gøre, at det ikke blev ham og jeg igen og at jeg skulle komme videre. Vi skulle have haft lejlighed sammen som vi begge skrev under og den skal jeg nu selv ud i har egentlig ikke råd til den men min er opsagt og allerede lejet ud. han tager så hjem og har ikke skrevet siden. Jeg er blokeret de forskellige steder. Jeg tænker på ham hele tiden og kan slet ikke finde ro for en uge siden elskede han mig nu er jeg ingenting jeg elsker ham og jeg er SÅ ked af det. Har været sammen med nogle venner og havde det nogenlunde. Men her til morgen, er jeg bare så ulykkelig er det virkelig slut ? Kommer han ikke tilbage? Kan han få følelser igen ? Mon han skriver igen ? Hjælp hjælp hjælp
(Vi var sammen i 9 måneder, Ingen børn)

Hilsen den ulykkelige !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Min kæreste valgte Torsdags at stoppe forholdet, da han ingen følelser havde mere, jeg endte ud i et kæmpe tudeflip og spurgte ham flere gange om han mente det, og om jeg ikke kunne gøre noget .Han holdte om mig og sagde at der ikke var mere at gøre, at det ikke blev ham og jeg igen og at jeg skulle komme videre. Vi skulle have haft lejlighed sammen som vi begge skrev under og den skal jeg nu selv ud i har egentlig ikke råd til den men min er opsagt og allerede lejet ud. han tager så hjem og har ikke skrevet siden. Jeg er blokeret de forskellige steder. Jeg tænker på ham hele tiden og kan slet ikke finde ro for en uge siden elskede han mig nu er jeg ingenting jeg elsker ham og jeg er SÅ ked af det. Har været sammen med nogle venner og havde det nogenlunde. Men her til morgen, er jeg bare så ulykkelig er det virkelig slut ? Kommer han ikke tilbage? Kan han få følelser igen ? Mon han skriver igen ? Hjælp hjælp hjælp

Hilsen den ulykkelige !

Anmeld

2. august 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hilsen den ulykkelige !

Anmeld

2. august 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hilsen den ulykkelige !

Åh det er bare så hårdt når man er den der bliver forladt  

Du er stadig i shok, så du skal passe på dig selv. Hvis det er svært at være alene, så lav en masse aftaler med gode venner eller familie i det her gode vejr

Anmeld

2. august 2014

SandraXOXO

Stort kram. Se på den lyse side, Det er heldigt i ikke nåede at flytte sammen eller få børn, for han lyder som lidt af en røv når han kan forlade dig fra den ene dag til den anden uden så meget Som en forklaring.

Anmeld

2. august 2014

Anonym trådstarter

SandraXOXO skriver:

Stort kram. Se på den lyse side, Det er heldigt i ikke nåede at flytte sammen eller få børn, for han lyder som lidt af en røv når han kan forlade dig fra den ene dag til den anden uden så meget Som en forklaring.

Forklaringen var at han ikke havde flere følelser han sagde endda at jeg bare skulle møde nye fyre for at glemme ham gå fra at elske til faktisk dagen efter have mistet alt

Anmeld

2. august 2014

Clisolka

Øv, et brud er aldrig sjovt 

Heldigt at i ikke nåede at flytte sammen og få børn, hvis han kan gøre det på den måde 

Anmeld

2. august 2014

Kløver

2. august 2014

Tildemor

Øv men som andre siger lad vær med at være alene, det får dig bare ned i et stort sort hul, vær sammen med venner familie og lad vær med at snakke for meget om det hele med ham, snak om alt muligt  gå nogle ture, tag ind til byen og få en is.

Det er rigtig hårdt at blive alene specielt når det ikk er noget man selv ønskede. 

Held og lykke her fra 

Anmeld

2. august 2014

SussieThyssen

Først et stort trøstekram 

Det er aldrig sjovt, når et forhold er slut..et forhold hvor man bliver forladt.
Det er også derfor det aldrig at let at forlade en man ikke elsker mere, fordi man ved hvor ondt det gør for modparten.
Men alt skal have sin tid..også sorg.

Tag dig nogle gode tudeture..kram hans dyne og pude...lyt til sørgelig musik, skriv alle dine følelser ned i breve til dig selv, og tud noget mere.
Gå nogle lange ture, gå i biffen, se film..og tud endnu mere..og når der er gået nogle dage, så begynder det at hjælpe.

Du skal ikke bebrejde dig selv at han er gået, men du må godt se lidt på, hvor det måske kunne være gået galt, og hvad du kan lære af det.
Og så er det ellers bare at sætte den ene fod foran den anden og gå videre.

Du skal også se på det praktiske.
Afvikling af den lejlighed I begge har fået, og som er for dyr.
Hvem betalte indskuddet til den?
Gjorde I begge det, eller kun den ene af jer.
Gjorde kun du, skal du have det halve fra ham, og modsat.
Du skal ud og have fundet et nyt og billigere sted at bo.
Og det er rimeligt at han betaler det halve af huslejen i de 3 mdr. opsigelsen varer..beklager...men det skal han.
Han kan ikke bare flytte hjem til moar og tro at så er alt i den skønneste orden.
Han hænger lige så meget på de handlinger I har foretaget sammen, som du gør.
Så få styr på de ting.
Vil han ikke reagere på at du henvender dig, så må du gå til hans mors adresse..skrive til hende..og desuden henvende dig til den frie advokathjælp og bede om hjælp fra dem.
Det er ham der gik, derfor skal du heller ikke lade ham slippe fra sit ansvar.
Held og lykke med det hele.

Kærligst
Sussie

PS!
Jeg tænker...er der mulighed for, at du kan leje et værelse ud i den nye lejlighed, så du ikke behøver at flytte???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.