Muhmi skriver:
Jeg er slået...
Det lykkedes dem at få mig ned med nakken.. Jeg græder endda nu hvor jeg skriver det her...
Jeg kan ikke skrive det hele (ikke fordi jeg ikke vil, men jeg kan ikke tage mig sammen), men C som det virkede til jeg kunne stole på, viste sig at være endnu værre end de andre til sammen. Jeg er blevet kaldt uduelig til mit arbejde, en løgner, manipulerende, jeg er tilmed blevet truet i form af hvis jeg ikke flyttede mig fra hendes åsyn, "Så ville hun" for derefter at hun stiller sig i truende stilling over mig og jeg er blevet råbt og skreget af foran borgerne...
Jeg kan ikke mere, så jeg skal til psykolog på næste torsdag og skal til læge i dag fordi jeg skal have noget at sove på, jeg kan ikke sove, min appetit er helt væk og mit hoved kører med 120 km/t og jeg kan ikke mere. Jeg kan ikke tage på arbejde i morgen og jeg er i kontakt med lederen som er forstående og tager det seriøst.
Det eneste der venter nu er at jeg skal til samtale i morgen med lederen og tillidsrepræsentanten kl 12.30.
Jeg er... Slået.......
Du er SÅ sej, at du har kunnet holde til at kæmpe så meget 
Kan virkelig ikke forstå hvordan andre mennesker tror, at de kan tillade sig, at behandle dig på den måde!
Det er dem der er de svage og dig der er den stærke her
♡
Anmeld