Update fra mig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

A&F

Sikke noget . ærgerligt at du føler dig " slået ", for tværtimod, virker det som om at du har handlet korrekt hele vejen igennem. du skal helt sikkert ikke tilbage dertil. Ærligt, tror kollegerne har det så dårligt med dem selv som personer, at de skal behandle dig sådan, for at glemme deres egne problemer. Jeg håber du får det bedre igen ven. De skal på ingen måde sejre , det er dig der skal gå med din værdighed og selvrespekt i orden. du gjorde dit bedste, husk det. En masse ros herfra til dig ven, og kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Muhmi

Tusind tak for jeres svar...  Render lige rundt i en tåge, men efter jeg har puttet unger skal jeg nok svare jer 

Anmeld

29. juli 2014

SandraXOXO

Sådan en flok uopdragne møgf*sser!! Gal hvor skulle de bare skældes huden fuld og offentligt stilles til ansvar for deres lorteopførsel! Grrr! Du er skide sej at du har sagt fra nu. Du skal nok komme ovenpå igen <3

Anmeld

29. juli 2014

Michella2

Muhmi skriver:

Jeg er slået...

Det lykkedes dem at få mig ned med nakken.. Jeg græder endda nu hvor jeg skriver det her...

Jeg kan ikke skrive det hele (ikke fordi jeg ikke vil, men jeg kan ikke tage mig sammen), men C som det virkede til jeg kunne stole på, viste sig at være endnu værre end de andre til sammen. Jeg er blevet kaldt uduelig til mit arbejde, en løgner, manipulerende, jeg er tilmed blevet truet i form af hvis jeg ikke flyttede mig fra hendes åsyn, "Så ville hun" for derefter at hun stiller sig i truende stilling over mig og jeg er blevet råbt og skreget af foran borgerne...

Jeg kan ikke mere, så jeg skal til psykolog på næste torsdag og skal til læge i dag fordi jeg skal have noget at sove på, jeg kan ikke sove, min appetit er helt væk og mit hoved kører med 120 km/t og jeg kan ikke mere. Jeg kan ikke tage på arbejde i morgen og jeg er i kontakt med lederen som er forstående og tager det seriøst.

Det eneste der venter nu er at jeg skal til samtale i morgen med lederen og tillidsrepræsentanten kl 12.30.

Jeg er... Slået.......

Sødeste dig. Jeg har fulgt med i de tidligere indlæg, og kan slet ikke forstå hvordan folk  kan behandle andre på den måde! Min dybeste respekt over du har kunnet udstå presset indtil nu! Jeg var gået ned længe før!

dertil at sige, jeg synes du er pisse sej at du sagde fra, og alligevel fortsatte fra sidst!

Du er jo en drømme ansat, målrettet, produktiv målbevidst etc.

til sidst en kæmpe  Fra mig til dig. Håber du kommer vel igennem processen, og at der bliver gjort noget seriøst ved de latterlige gimper der ingen arbejdsmoral eller empati ejer, men derimod er ekstremt egoistiske!

Anmeld

29. juli 2014

PernilleogLouis

29. juli 2014

Røverdatter

Dine såkaldte kollegaer projicerer alt deres dårligdom, alt deres ringe selvtillid og deres generelle grimme energi over på dig.
Du har gjort det absolut rigtige. Og hvis det ender helt slemt har du det på skrift herfra med tilhørende dato på! Det er din version, og den er ligeså meget værd, hvis ikk mere!

Kram til dig

Anmeld

29. juli 2014

Loa

ØV hvor er det sløjt af dem

Hvor er det pinligt at voksne mennesker opfører sig sådan

Bare du er klar over at det absolut på ingen måde er dig der er forkert på den!!

Anmeld

29. juli 2014

rimor

Skal du have herfra. Kan kun være enig i hvad de andre skriver. Selvom du føler dig slået så er du uden tvivl den stærkeste i denne "kamp" som du nok skal sejre. Held og lykke i morgen... PS du har krav/ ret til at tage en bisidder med til samtalen. Mit råd er det altid er en god ide. Til dig

Anmeld

29. juli 2014

Tildemor

Årg.... 

Var så glad da du skrev at du fik sagt fra, men det er svært at vide hvem man kan stole på og lad vær med at lytte til dem er helt sikker på du er skiii god til dit job.

Kæmpe kram her fra 

Anmeld

29. juli 2014

Troldemommi

Det er simpelthen sådan en styg behandling du har fået, kan du ikke klage over dem, de skal da ikke få lov til at behandle dig sådan.

Du er ikke slået hjem, du er den der har ret, de andre kællinger i bare i overtal

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.