Positiv negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2014

Missa

Helt klart mandag du har haft ÆL ��

jeg har selv testet i 7 dage og min var meget svag til at starte med og blev meget kraftigere 2 dage efter men ikke lige så rød som kontrolstregen. Samme aften samme farve test streg og om morgen var den igen blev noget svagere og nu er der intet  Jeg er 95% sikker på jeg havde ÆL for alle symtomer var der med ÆLudflåd og sikken i underlivet, da testen var mest tydelig.

Jeg er sikker på du har haft ÆL men nok er bare en af dem heller ikke får en test der er 110% positiv som mange andre kvinder gør. Jeg har nemlig erfaret dette 2 gange nu. Sidste gang var for 8 år siden. Ingen positiv ÆL tests, men alligevel blev min søn undfanget denne mdr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Missa skriver:

Helt klart mandag du har haft ÆL ��

jeg har selv testet i 7 dage og min var meget svag til at starte med og blev meget kraftigere 2 dage efter men ikke lige så rød som kontrolstregen. Samme aften samme farve test streg og om morgen var den igen blev noget svagere og nu er der intet  Jeg er 95% sikker på jeg havde ÆL for alle symtomer var der med ÆLudflåd og sikken i underlivet, da testen var mest tydelig.

Jeg er sikker på du har haft ÆL men nok er bare en af dem heller ikke får en test der er 110% positiv som mange andre kvinder gør. Jeg har nemlig erfaret dette 2 gange nu. Sidste gang var for 8 år siden. Ingen positiv ÆL tests, men alligevel blev min søn undfanget denne mdr. 

Jeg havde lidt ondt i maven igår (altså dagen efter den tydelige streg, og også lidt idag) men har ikke lige spottet anderledes udflåd dog siger min kæreste at han synes jeg er mere glat inden i (jeg er normalt meget tør! Undskyld detaljer) men jeg tester stadig svage streger den her er fra kl 11

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg har enormt meget luft i maven, den buldrer og siger lyde konstant idag og igår. 

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Mandag aften (hvor jeg håber på æl var der) vs onsdag aften, krydser for æl testen var positiv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2014

HKMK86

Har du egentlig prøvet en g-test?

Ægløsningsteste kan godt reagere på hcg.. Undrer mig bar over, den er så tydelig så mange dage.... 

Anmeld

30. juli 2014

Hullabullabulla

Jeg får aldrig en æl test, hvor teststregen er tydligere end kontrolstregen. Når mine er positive, ser de ud som din fra mandag.. Så jo , den kan sagtens ha været positiv

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

HKMK86 skriver:

Har du egentlig prøvet en g-test?

Ægløsningsteste kan godt reagere på hcg.. Undrer mig bar over, den er så tydelig så mange dage.... 

Kan det lade sig gøre? Er på dag 23 i min cyklus så ville min æl jo have kommet meget tidligere i denne cyklus? Min sidste var 42 dage og havde mens i 4-5 dage som jeg havde da jeg var på piller? Men nej har ik taget en g test denne måned 

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg får aldrig en æl test, hvor teststregen er tydligere end kontrolstregen. Når mine er positive, ser de ud som din fra mandag.. Så jo , den kan sagtens ha været positiv

Tak det giver mig lidt håb om æl vi vil det bare så gerne, og det er hårdt at være igang med pb i hemmelighed når alle man kender bliver gravide fra en side af  

Anmeld

30. juli 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Tak det giver mig lidt håb om æl vi vil det bare så gerne, og det er hårdt at være igang med pb i hemmelighed når alle man kender bliver gravide fra en side af  

Kender det alt for godt

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Kender det alt for godt

Hvis test er endnu svagere imorgen er det nok forbi så må vi bare vente og se om 14 dage tror bare vi bliver ved med at sexe hver anden dag for en sikkerheds skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.