Positiv negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja ved godt den er meget negativ. Påpeger at jeg måske har haft æl og de nu begynder at blive svage, har læst mange herinde der aldrig har kunne då en 100% positiv test, selvom de alligevel har haft æl

Siger ik at jeg 100% har haft æl men kunne ligeså godt være en af dem, der er nogen der mener at den fra igår var positiv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Siger ik at jeg 100% har haft æl men kunne ligeså godt være en af dem, der er nogen der mener at den fra igår var positiv

Jeg er ikke så meget inde i det der ægløsningstest noget. Men har da hørt at man kun kan testr positiv indenfor et kort tidsrum, og det kan sagtens være du har misset det, og så haft ægløsningg i går sent om aftenen. Heldigt du nåede at sexe med manden, nu krydser vi fingre for at din mens udebliver  

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Jeg er ikke så meget inde i det der ægløsningstest noget. Men har da hørt at man kun kan testr positiv indenfor et kort tidsrum, og det kan sagtens være du har misset det, og så haft ægløsningg i går sent om aftenen. Heldigt du nåede at sexe med manden, nu krydser vi fingre for at din mens udebliver  

Så forstår jeg bare ikke hvorfor den starter med at være meget negativ og så bare bliver mere og mere tydelig op af dagen, ik så tydelig som igår men stadig udvikling?:/ det er da skide træls 

Anmeld

29. juli 2014

Helloo

Anonym skriver:

Ja ved godt den er meget negativ. Påpeger at jeg måske har haft æl og de nu begynder at blive svage, har læst mange herinde der aldrig har kunne då en 100% positiv test, selvom de alligevel har haft æl

Tror at det er i meget sjældne tilfælde.  

Når mine er positive er de det i 2-3 dage.

Men igen, du spørg om vores mening, og min mening er at jeg ikk tror at den har været der endnu.  

Mine tester svinger lige så meget i styrken, så hos mig er det meget normalt. 

Anmeld

29. juli 2014

Helloo

Sådan ser min ud når den er positiv.  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juli 2014

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Sådan ser min ud når den er positiv.  

Okay tror jeg ringer til lægen imorgen med henblik på et tjek både for at se om alt er som det skal være. Og så kam han måske give mig klarhed omkring min æl, min cyklus længde osv.

Anmeld

30. juli 2014

HKMK86

Der er rigtig mange, der tester bedst om aftenen med ægløsningstestene.. Mon ikk det er tilfældet ved dig?

Jeg vil sige, at den første er så godt som positiv.. Når mine har set sådan ud, har ægløsning ihvertfald været der inden for 24 timer... 

Så vil mene, at det er lige nu, i skal gå til den  

Hvis du tester imorgen, er testen sikkert endnu svagere, og så kan du godt regne med, at ægløsning har været der.. 

Ellers, hvis du vil være mere sikker, så brug temperaturmetoden. Der måler du din temp hver morgen, som det første, når du står op... Når temperaturen stiger, har ægløsning været der.

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

HKMK86 skriver:

Der er rigtig mange, der tester bedst om aftenen med ægløsningstestene.. Mon ikk det er tilfældet ved dig?

Jeg vil sige, at den første er så godt som positiv.. Når mine har set sådan ud, har ægløsning ihvertfald været der inden for 24 timer... 

Hvis du tester imorgen, er testen sikkert endnu svagere, og så kan du godt regne med, at ægløsning har været der.. 

Ellers, hvis du vil være mere sikker, så brug temperaturmetoden. Der måler du din temp hver morgen, som det første, når du står op... Når temperaturen stiger, har ægløsning været der.

Den så sådan her ud aftenen efter - havde lidt ondt i maven sådan mildt hele dagen og om aftenen lidt i siden men slet ik så ondt som i sidste måned, det var slet ik i nærheden men ved ik hvad jeg skal tro når alle siger den var negativ den anden dag :/ 

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg tester når jeg kommer hjem nu her og så til aften håber den bliver svagere med tiden i håb om at æl så har været der 

Anmeld

30. juli 2014

Anonym trådstarter

HKMK86 skriver:

Her er de sidste 3 aftener søndag, mandag og tirsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.