Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej testede igår aftes æl test som var ret tydelig vil tro dem var positiv? Var så til morgen kl 3.00 ca oppe og tisse og igen her kl 5.00 og tester så æl igen da jeg var nysgerrig og nu viser den meget svag streg ? Har æl været der så? Eller er det så fra igår da jeg testede og så 24 timer frem at der skal gåes til den i soveværelset??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen
Anonym skriver: Hej testede igår aftes æl test som var ret tydelig vil tro dem var positiv? Var så til morgen kl 3.00 ca oppe og tisse og igen her kl 5.00 og tester så æl igen da jeg var nysgerrig og nu viser den meget svag streg ? Har æl været der så? Eller er det så fra igår da jeg testede og så 24 timer frem at der skal gåes til den i soveværelset??
Okay vi nåede lige at sexe inden manden tog på job
Kontrol stregen er tydeligere dvs du har ikke haft ægløsning i mine øjne.
Jeg ville personligt forsætte med at teste, og helst om aftenen.
Mine test svingede også meget styrken gennem cyklussen
Testet igen nu kl 10.55 så ser den sådan ud? Hvad med dem der ik kan få en positiv test men stadig have æl?
Louise6551 skriver: Kontrol stregen er tydeligere dvs du har ikke haft ægløsning i mine øjne. Jeg ville personligt forsætte med at teste, og helst om aftenen. Mine test svingede også meget styrken gennem cyklussen
Har det mange der aldrig har kunne få en helt positiv test? Hvad hvis jeg er en af dem? Skulle gerne have æl i denne uge
Anonym skriver: Har det mange der aldrig har kunne få en helt positiv test? Hvad hvis jeg er en af dem? Skulle gerne have æl i denne uge
Forstår ikke lige hvad du mener. Men jeg ville ikke regne med den test
Den her er meget negativ
Louise6551 skriver: Den her er meget negativ
Ja ved godt den er meget negativ. Påpeger at jeg måske har haft æl og de nu begynder at blive svage, har læst mange herinde der aldrig har kunne då en 100% positiv test, selvom de alligevel har haft æl
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128