SussieThyssen skriver:
Jo jeg tænker bare på om det er noget der har ramt andre i familien, og hvordan tingene sker under graviditeten

Altså ... Vi mistede vores datter sidste år. Hun havde en alvorlig hjertefejl vi ikke kendte til. Hun døde af komplikationer efter en svær hjerteoperation.
Man fandt så ud af at min mand har noget gen-halløj, som kan give hjertefejl. Ingen af os har dog noget !!
Vi blev tilbudt æg-sortering/fertilitetsbehandling, grundet en stor risiko for at næste barn kunne blive rart. Vi takkede ja, men blev gravid inden det overhovedet blev vores tur.. (lang ventetid). Vi havde forinden undersøgt ved flere læger og overlæger om det var uansvarligt at blive naturlig gravid, og det var det ikke.
Vi tog den med ro og brugte al vores tid på at komme igennem tabet af vores datter, og jeg måtte bekæmpe en depression, angst og stress.
Vi var til kønsscanning mandag i sidste uge, hvor hun kunne se lidt væske mellem hans mave og huden. Fik en tid dagen efter på Kolding sygehus til tjek. De fandt væske flere steder og hans hjerte var besværet.. Damen talte meget om abort, derfor mit meget negative oplæg tidligere.
Torsdag kom vi til Skejby. De fandt endnu engang væske flere steder i hans krop, som var/er alvorligt. Dog ingen hjerteproblemer .. På det tidspunkt..
De kunne ikke finde ud af hvor væsken kom fra. Jeg fik derfor tilbudt fostervandsprøve, så de kan undersøge kromosomer osv..
Deres håb er at de finder ud af hvor og hvorfor al den væske kommer, og dermed kan give os hans odds og behandlingsmuligheder!
Der er ingen andre i familien der har sådanne problemer. Hverken væske eller hjerteproblemer.
Anmeld