Anonym skriver:
jeg kunne godt tænke mig at høre jeres holdning til dette emne. det er jo blevet diskuteret endeløst masser af gange, men giver altid nogle gode diskussioner og holdninger. hvad mener i om abort?
jeg mener ikke at abort er noget der skal forbydes!!!
men jeg mener virkelig at de piger som skal/vil ha foretaget en abort, skal ha' tænkt sig rigtig godt og grundig om inden...
på en måde heller jeg nok til at en abort kun må foretages hvis det virkelig er nødvendigt.- altså så det ikke bare er en slags præventation.
nogle piger/ kvinder for den jo foretaget pga det er den sidste udvej, eller i værste tilfælde at de bliver tvunget til den. det synes jeg er forkert, for det er noget a det værste at få gjort- personligt valgte jeg det selv fra, sad ellers inde på afdelingen og havde fået en tid.
men jeg vil så tilgengæld hellere have at en kvinde/pige som virkelig er ude i et dårligt miljø eller ikke har det godt med hverken sig selv eller nogen, og slet ikk kan tage vare for et barn får den foretaget.. derfor burde aborten formindskes ned til at kunne sådanne piger/kvinder får den..
Anmeld