Jeg er 100% imod...
Jeg er af den holdning at hvis man kan dyrke sex må man også kende til risikoen ved det og hvis man stadig vælger at mna er gammel nok til det så må man også være gammel nok til de følger det evt. kan have...
Og i det danske samfund kan de fleste mennsker vartag et barn økonomisk og man kan få så meget hjælp af de forskellige kommuner på alle mulige punkter at jeg ikke kan se hvad der er til at forhindre udover at man er et mennsker der ikke kan finde ud af at træffe beslutning som man ikke kommer til at bøde for eller som andre ikke kommer til at bøde for...
Det er jo for dælen et lille menneske man slår ihjel, en del af en selv...
Det er da noget så skrækkelig at gøre det, ikke kun imod sig selv men også imod det lille væsen...
Self. hvis barnet ikke er rask eller forældrne overhovedet ikke er egnet så kan det evt. være en go idé, men for egen egostiske vending (staves) syntes jeg ikke det er okay, så kan man da i værste tilfælde gi det vider til nogen som ikke selv kan få børn og som så brændende ønsker sig et (stakkels de mennsker)...
Blev lidt roedet, men kan bare slet ikke forstå abort uden at der er en virklig go grund, og det her er bare min helt egen personlig og meget følseladet mening...
Kan udemærkt godt forstå hvis ikke alle er enige og det er jo det der er så dejligt ved danmark, det at vi har lov til at komme med hver vores mening...
Ønsker jer alle en rigtig god uge...

Knus Stina
Anmeld