teenager anklaget for misbrug på børnehjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2014

TNBC

SummaSummarum skriver:

Mmm... den unge danske mand i praktik i USA havde jo også indrømmet ifølge myndighederne - på baggrund af forhøret og de "falske" beviser de havde imod ham (dvs. hævdede de havde) 

Kunne det tænkes det samme er sket i Kenya? Inden vi farer til konklusioner. 

Artiklen ligger på min computer, men mener ikke at indrømmelsen kom under forhør, men at en leder eller en anden fra børnehjemmet, spurgte ham og han indrømmede det,.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria
Yurie skriver:

Artiklen ligger på min computer, men mener ikke at indrømmelsen kom under forhør, men at en leder eller en anden fra børnehjemmet, spurgte ham og han indrømmede det,.

Det er lidt det samme i denne situation. Han han trukket sin indrømmelse tilbage. I følge hans forsvarer blev han udsat for psykisk pres blandt andet ved at de tilbageholdte hans pas. 

Anmeld

27. juli 2014

Kay

Patriark skriver:

Den er skam brugt, men forventer ikke meget...

I det mindste vel et svar... det ville jeg da forvente hvis jeg anmeldte en i en tråd

Anmeld

27. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Rigtig nok, men jeg havde ikke regnet med at der ligefrem var en der ville gå så meget op i det, men bare at der ville komme kommentere omkring hvor skrækkeligt det var, ikke om jeg havde skrevet at han var dømt eller anklaget. Og han er ikke dømt endnu, men hsr indrømmet, så han er jo skyldig. Men han er vel også stadigvæk kun anklaget..(tror ikke han er i usa endnu). Og jeg skrev også senere at han havde indrømmet det.

Men du kan netop ikke forvente kommentarer omkring hvor skrækkelig det er, når man jo ikke ved om det er sandt, da du i startindlægget intet skriver om indrømmelsen. 

Når Patriark så skriver at en anklage ikke er det samme som at blive dømt, går du i angrebsposition i stedet for bare at skrive: rigtig nok, min fejl. 

Anmeld

27. juli 2014

Yurie skriver:

Jeg er så ligeglad med hvordan det fungere(hvilket jeg godt ved), for jeg vidste at han har indrømmet, så er han ikke uskyldig, da jeg skrev den. Ellers havde jeg skrevet at han var mistænkt og de var ved at undersøge det. 

Hvorfor går du så meget op i det? Jeg vidste hvad jeg skrev om, og jeg vidste at han ville blive dømt, bare fordi jeg ikke lige skrev det i indlægget, er vel ligemeget. 

Han står til livstid, så er man jo ikke ligefrem uskyldig, vel, hvis de allerede mener at han skal i fængsel resten af sit liv. 

Og en lille ting til: der er mange rundt omkring i verden der har fået livstid eller dødstraf, hvor det senere viste sig at personen var uskyldig. 

Anmeld

27. juli 2014

TNBC

mor:) skriver:

Men du kan netop ikke forvente kommentarer omkring hvor skrækkelig det er, når man jo ikke ved om det er sandt, da du i startindlægget intet skriver om indrømmelsen. 

Når Patriark så skriver at en anklage ikke er det samme som at blive dømt, går du i angrebsposition i stedet for bare at skrive: rigtig nok, min fejl. 

Jeg var træt og blev irriteret. Og han vidste at drengen havde indrømmet, hvorfor så bliver ved med at kommentere om forskellen.  

Ja fint jeg skrev anklaget, men undskyld jegg ikke er inde i resystemet, en fejl, men i det mindste kaldte jeg ham ikke ting uden grund. 

Ja der er mange der bliver uskyldigt dømt, ved jeg. 

Anmeld

27. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Der SKER justitsmord - også efter indrømmelser:  http://jyllands-posten.dk/international/usa/ECE6894771/dna-analyse-renser-voldtaegtsdoemt-24-ar-senere/

Alene på dødsgangene i USA vurderer man, at der LAVT sat sidder 4,1 procent uskyldigt dømte. 

Anmeld

27. juli 2014

Yurie skriver:

Jeg var træt og blev irriteret. Og han vidste at drengen havde indrømmet, hvorfor så bliver ved med at kommentere om forskellen.  

Ja fint jeg skrev anklaget, men undskyld jegg ikke er inde i resystemet, en fejl, men i det mindste kaldte jeg ham ikke ting uden grund. 

Ja der er mange der bliver uskyldigt dømt, ved jeg. 

Vel fordi du blev ved med at påstå der først var forskel når hvis du havde skrevet mistænkt - nå men det er også ligegyldigt

Anmeld

27. juli 2014

lineog4

Man må da håbe der ikke sidder endnu et ungt menneske som er blevet presset til en tilståelse - eller jo måske for så er ingen børn blevet misbrugt.

Med den anden sag in mente fra usa kan man jo ikke lade være at tvivle

Anmeld

27. juli 2014

TNBC

lineog4 skriver:

Man må da håbe der ikke sidder endnu et ungt menneske som er blevet presset til en tilståelse - eller jo måske for så er ingen børn blevet misbrugt.

Med den anden sag in mente fra usa kan man jo ikke lade være at tvivle

Jeg tror det desværre ikke. Han ville sove hos børnene, selvom at frivllige ik gør det. Han indrømkede det da en caretaker spurgte ham, efter at synes noget var forkert.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.