teenager anklaget for misbrug på børnehjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

TNBC

Indtil videre er han vel kun anklaget, så det virker det noget tåbeligt, at fordømme ham endnu.

At vesterlændinge bliver anklaget for alt muligt i visse afrikanske lande er vist heller ikke helt unormalt.

Han står til livstid, for han bliver dømt i USA ikke i kenya. Og han har indrømmet det, så det er jo ikke bare anklagere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Isabella_mor

Patriark skriver:

Der er forskel på at være anklaget og dømt skyldig.

Kan vi holde tonen på et ordentligt niveau, moderator??

han har jo selv indrømmet det. og jeg har intet til overs for folk der misbruger små børn, moderator eller ej..

Anmeld

25. juli 2014

TNBC

Patriark skriver:

Der er forskel på at være anklaget og dømt skyldig.

Kan vi holde tonen på et ordentligt niveau, moderator??

Hvorfor må vi ikke bande over noget, vi synes er klamt? Det er jo ikke en person herinde, vi snakker om. 

Må vi kun sige søde ting om folk, selvom at de har gjort noget ulovligt, og vi ville ønske noget slemt skete for dem?

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

Yurie skriver:

Hvorfor må vi ikke bande over noget, vi synes er klamt? Det er jo ikke en person herinde, vi snakker om. 

Må vi kun sige søde ting om folk, selvom at de har gjort noget ulovligt, og vi ville ønske noget slemt skete for dem?

Har man gjort noget ulovligt når man er anklaget?

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

Yurie skriver:

Han står til livstid, for han bliver dømt i USA ikke i kenya. Og han har indrømmet det, så det er jo ikke bare anklagere.

I dit første indlæg skrev du anklaget...

Anmeld

25. juli 2014

TNBC

Patriark skriver:

I dit første indlæg skrev du anklaget...

Ja anklaget. Han er ikke dømt endnu. Men han han indrømmet, så bliver jo nok dømt for det. Ellers havde jeg skrevet at han var mistænkt for det. 

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

Yurie skriver:

Ja anklaget. Han er ikke dømt endnu. Men han han indrømmet, så bliver jo nok dømt for det. Ellers havde jeg skrevet at han var mistænkt for det. 

Først bliver man mistænkt, så anklaget og så dømt eller frikendt.

Anmeld

25. juli 2014

TNBC

Patriark skriver:

Først bliver man mistænkt, så anklaget og så dømt eller frikendt.

Ja og jeg skrev anklaget, så er han jo nok ikke bare mistænkt, men de har beviser(og hans indrømmelse) 

Så ja jeg syned godt jeg må dømme ham og kalde ham klam,

Anmeld

25. juli 2014

Michella2

Yurie skriver:

En 19årig amerikaner er anklaget for at have voldtaget små piger, og tvunget små drenge til oral sex, mens andre børn så på, på et børnehjem i Kenya, hvor han var frivillig.  

De var mellem 4 og 9år gamle. 

Hvordan fanden kan man gøre sådan noget mod små børn, og så små børn der bor på et børnehjem. 

Et af børnene er nok HIV positiv.

Det sker desværre meget ofte i de afrikanske lande. Mange børn bliver også voldtaget af deres fædre.

ja det er virkelig noget svineri, men desværre ikke noget nyt. 

I de fleste tilfælde går voldtægtsforbryderne også fri.

det er sørgeligt at tænke på det kan blive ved med at ske.

Anmeld

25. juli 2014

Patriark

Yurie skriver:

Ja og jeg skrev anklaget, så er han jo nok ikke bare mistænkt, men de har beviser(og hans indrømmelse) 

Så ja jeg syned godt jeg må dømme ham og kalde ham klam,

Det er i virkelighed ikke særlig svært, at forstå:

Hvis du, endnu, ikke er blevet dømt, er du uskyldig. Sådan fungerer det altså.

Og ja det er modbydeligt, men når du skriver anklaget så det bare ikke det samme som at han har gjort det!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.