teenager anklaget for misbrug på børnehjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

TNBC

Patriark skriver:

Det er i virkelighed ikke særlig svært, at forstå:

Hvis du, endnu, ikke er blevet dømt, er du uskyldig. Sådan fungerer det altså.

Og ja det er modbydeligt, men når du skriver anklaget så det bare ikke det samme som at han har gjort det!!

Jeg er så ligeglad med hvordan det fungere(hvilket jeg godt ved), for jeg vidste at han har indrømmet, så er han ikke uskyldig, da jeg skrev den. Ellers havde jeg skrevet at han var mistænkt og de var ved at undersøge det. 

Hvorfor går du så meget op i det? Jeg vidste hvad jeg skrev om, og jeg vidste at han ville blive dømt, bare fordi jeg ikke lige skrev det i indlægget, er vel ligemeget. 

Han står til livstid, så er man jo ikke ligefrem uskyldig, vel, hvis de allerede mener at han skal i fængsel resten af sit liv. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Kay

Patriark skriver:

Der er forskel på at være anklaget og dømt skyldig.

Kan vi holde tonen på et ordentligt niveau, moderator??

hvis du har et problem med hvordan folk bruger deres ord her inde, er der en "knap" indrettet til det samme der hedder anmeld... hvor du kan anmelde hvem som helst også moderatore hvis du skulle havde lyst 

Anmeld

26. juli 2014

Patriark

Kay skriver:

hvis du har et problem med hvordan folk bruger deres ord her inde, er der en "knap" indrettet til det samme der hedder anmeld... hvor du kan anmelde hvem som helst også moderatore hvis du skulle havde lyst 

Den er skam brugt, men forventer ikke meget...

Anmeld

26. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Yurie skriver:

Jeg er så ligeglad med hvordan det fungere(hvilket jeg godt ved), for jeg vidste at han har indrømmet, så er han ikke uskyldig, da jeg skrev den. Ellers havde jeg skrevet at han var mistænkt og de var ved at undersøge det. 

Hvorfor går du så meget op i det? Jeg vidste hvad jeg skrev om, og jeg vidste at han ville blive dømt, bare fordi jeg ikke lige skrev det i indlægget, er vel ligemeget. 

Han står til livstid, så er man jo ikke ligefrem uskyldig, vel, hvis de allerede mener at han skal i fængsel resten af sit liv. 

Det er da langt fra det samme at du ved hvad du mener med det skrevne og hvad det rent faktisk står. At man er anklaget er langt fra det samme som at være skyldig. Sorry min indblanding, men det måtte lige ud med det

Anmeld

26. juli 2014

Patriark

Yurie skriver:

Jeg mistænker dig, nej, jeg anklaget dig for at være en hjernedød cunt...

Hvad betyder det så?

Anmeld

26. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Patriark skriver:

Hvad betyder det så?

At di er en idiot

Anmeld

26. juli 2014

TNBC

mor:) skriver:

Det er da langt fra det samme at du ved hvad du mener med det skrevne og hvad det rent faktisk står. At man er anklaget er langt fra det samme som at være skyldig. Sorry min indblanding, men det måtte lige ud med det

Rigtig nok, men jeg havde ikke regnet med at der ligefrem var en der ville gå så meget op i det, men bare at der ville komme kommentere omkring hvor skrækkeligt det var, ikke om jeg havde skrevet at han var dømt eller anklaget. Og han er ikke dømt endnu, men hsr indrømmet, så han er jo skyldig. Men han er vel også stadigvæk kun anklaget..(tror ikke han er i usa endnu). Og jeg skrev også senere at han havde indrømmet det.

Anmeld

26. juli 2014

TNBC

Patriark skriver:

Hvad betyder det så?

At du er en idiot. Man smider sku da ikke sådan en sætning ud for sjov. 

hviS du vil give et eksempel, kan du sku da bruge noget der ikke fornærmer andre?

Anmeld

26. juli 2014

Emilie91

Yurie skriver:

En 19årig amerikaner er anklaget for at have voldtaget små piger, og tvunget små drenge til oral sex, mens andre børn så på, på et børnehjem i Kenya, hvor han var frivillig.  

De var mellem 4 og 9år gamle. 

Hvordan fanden kan man gøre sådan noget mod små børn, og så små børn der bor på et børnehjem. 

Et af børnene er nok HIV positiv.

For lige at komme tilbage til det her så er det da godtnok død forfærdeligt for de stakkels børn. Folk er virkelig syge i den her verden. Og en teenager på kun 19 år ? det må være noget han har oplevet på sig selv siden han i en så ung alder kan finde på sådan noget. Det er godtnok synd. Håber at børnene kan få et normalt liv efter det her og må vi alle sammen passe på de børn omkring os. <3 god aften alle sammen. Møs jeres børn en ekstra gang med denne forfærdelig oplysning i tankerne. 

Anmeld

27. juli 2014

EAF

Mmm... den unge danske mand i praktik i USA havde jo også indrømmet ifølge myndighederne - på baggrund af forhøret og de "falske" beviser de havde imod ham (dvs. hævdede de havde) 

Kunne det tænkes det samme er sket i Kenya? Inden vi farer til konklusioner. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.