Er dette virkelig normal procedure på skadestuen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Frederikke80 skriver:

Min søn faldt og slog sig den anden dag, og måtte på skadestuen. Kan havde slået skulderen og kunne ikke bevæge den ene arm. Efter over 4 timers ventetid kom han til undersøgelse og fik taget røntgen fotografi. Vi fik derefter at vide at vi skulle komme ind igen næste formiddag og få svar på om noget var brækket. De ville gerne have en ortopædkirurg til at kigge på billedet. Da vi kom ind næste dag fik vi at vide at kravebenet var brækket, og han fik en slynge på.

Så er det jeg tænker... er det virkelig normalt de ikke kigger på det billede med det samme, så vi kan finde ud af hvad der er galt med ham?

Er det virkelig ikke muligt, på et stort sygehus som Aalborg, at finde en der kan tyde det røntgen billede, en helt almindelig hverdags-eftermiddag, så vi ikke skal køre 100 km frem og tilbage dagen efter?

Og er det virkelig normalt, at en dreng på 7 år der har så ondt skal sendes hjem uden behandling, især efter han har siddet og ventet i over 4 timer på at komme til?

For jeg må indrømme, jeg synes faktisk ikke det er i orden! Og tænker på om det er normal behandling.

at vente 4 timer før de kalder jer ind er helt normalt - det har jeg endda oplevet på Bornholms hospital...

men dengang der var mistanke om jeg havde brækket en knogle i hånden - som åbenbart kun kan ses efter 14 dage - så fik jeg gips på indtil de var sikker på der ikke var sket noget...

Jeg håber din dreng slipper uden mén...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.