Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

M &.I

Hhh jeg er i Italien i Roma, skal være her i 6 dage , og 5 dage i Barcelona , og 4 uger i Marokko.. Det er såååå dejligt her. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

EAF

Taco78 skriver:

Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber
Elsker mit lille sommerhus

Hvad laver I jer i sommervarmen??

Min søn og jeg har fyldt hans badebassin og hundens bassin og luget i bedene i haven imens gemalen har været på arbejde. Så har de haft vandkrig og spænet rundt i haven da han kom hjem. Nu henter de brænde til bål og jeg laver dej til snobrød og så skal vi have rejst telt som vi overnatter i i aften 

Anmeld

24. juli 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Louise <3 Isabella skriver:

Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften

Rugbrøds chips?
Lyder spændende deler du opskriften?

Anmeld

24. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Taco78 skriver:

Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber

svigermor og jeg sidder med hver vores iskaffe mens lillepigen leger på sit legetæppe og min stakkels mand er på arbejde til kl. 22:30...

Anmeld

24. juli 2014

*Mor Til Albert*

Taco78 skriver:

Jeg er flyttet ud i køkkenet, der er det køligste sted hos mig lige nu. 'Kun' 27,6 grader herude. - Og her sidder jeg så og blomstre mens jeg lige så stille bliver mere og mere vanvittig. 

Anmeld

24. juli 2014

Moma

Har fri nu - men ellers prøver jeg at holde ud at arbejde - har haft 3 ugers ferie. Der er 30 grader på mit kontor - pyh ha! 

Anmeld

24. juli 2014

L&V

Vi er lige kommet hjem efter en mini ferie i skagen så nu ska vi lige ha lidt mad, pakke ud også må et bad h is være tiltrængt. Også glæder jeg mig til at sove i min egen seng i nat

Anmeld

24. juli 2014

MyLove E

Jeg har været på arbejde i morges, den står på hovedrengøring i det køkken jeg arbejde i Det er SYGT varmt 

Da jeg kom hjem har jeg bare holdt mig inde og hvilet lidt. Vi har også været inde i byen og besøge oldemor Der fik Elias en is 

Nu har vi spist koldskål til aftensmad og Elias er ude og hoppe på sin nye trampolin inden han skal i seng, og mor og far skal ligge på sofaen og spise slik, drikke kold hyldeblomst saft og se Die Hard 2

Anmeld

24. juli 2014

Louise H.

AnitsithC skriver:

Rugbrøds chips?
Lyder spændende deler du opskriften?

Se på forrige side

Anmeld

25. juli 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Louise <3 Isabella skriver:

Se på forrige side

Tak for det, skal helt klart prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.