Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hhh jeg er i Italien i Roma, skal være her i 6 dage , og 5 dage i Barcelona , og 4 uger i Marokko.. Det er såååå dejligt her.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taco78 skriver: Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber Elsker mit lille sommerhus Hvad laver I jer i sommervarmen??
Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber Elsker mit lille sommerhus Hvad laver I jer i sommervarmen??
Min søn og jeg har fyldt hans badebassin og hundens bassin og luget i bedene i haven imens gemalen har været på arbejde. Så har de haft vandkrig og spænet rundt i haven da han kom hjem. Nu henter de brænde til bål og jeg laver dej til snobrød og så skal vi have rejst telt som vi overnatter i i aften
Louise <3 Isabella skriver: Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften
Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften
svigermor og jeg sidder med hver vores iskaffe mens lillepigen leger på sit legetæppe og min stakkels mand er på arbejde til kl. 22:30...
Jeg er flyttet ud i køkkenet, der er det køligste sted hos mig lige nu. 'Kun' 27,6 grader herude. - Og her sidder jeg så og blomstre mens jeg lige så stille bliver mere og mere vanvittig.
Har fri nu - men ellers prøver jeg at holde ud at arbejde - har haft 3 ugers ferie. Der er 30 grader på mit kontor - pyh ha!
Vi er lige kommet hjem efter en mini ferie i skagen så nu ska vi lige ha lidt mad, pakke ud også må et bad h is være tiltrængt. Også glæder jeg mig til at sove i min egen seng i nat
Jeg har været på arbejde i morges, den står på hovedrengøring i det køkken jeg arbejde i Det er SYGT varmt
Da jeg kom hjem har jeg bare holdt mig inde og hvilet lidt. Vi har også været inde i byen og besøge oldemor Der fik Elias en is
Nu har vi spist koldskål til aftensmad og Elias er ude og hoppe på sin nye trampolin inden han skal i seng, og mor og far skal ligge på sofaen og spise slik, drikke kold hyldeblomst saft og se Die Hard 2
AnitsithC skriver: Rugbrøds chips?Lyder spændende deler du opskriften?
Rugbrøds chips?Lyder spændende deler du opskriften?
Louise <3 Isabella skriver: Se på forrige side
Se på forrige side
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128