Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
CarinaSB skriver:

Har lige lavet forberedelse til aftensmaden Og nu tror jeg at jeg har en date med mit vasketøj .. Kan ikke rigtig tåle sol så jeg holder mig gerne indenfor

Jeg holder mig nu også i skyggen - der er ikke en vind der rør sig her Jeg fik heldigvis vasket godt ud, inden vi kørte op i sommerhuset, men jeg ved jo godt, hvordan det ser ud, når vi kommer hjem igen

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

KatjaBN

Jeg ligger og soler mig, i min kæmpe hængekøje, med en is i hånden & med min blæser plantet på en stol lige ved siden af! Hehe

- Så jeg nyder det dejlige sommervejr

Anmeld

24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Louise <3 Isabella skriver:

Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften

Nam det lyder lækkert - hvordan laves de?? Vi får besøg om en halv times tid også til grill i aften

/ Taco78 

Anmeld

24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
trunte89 skriver:

Så lidt som muligt! Er ved at gå til i den her varme. Men om en halv time skal jeg ned og hente min datter hos en veninde.

Det kan jeg godt forstå - det er også helt vildt varmt!!!

/ Taco78 

Anmeld

24. juli 2014

Bshizzle

Vi er på camping 

Lige nu sidder vi og nyder skyggen! For PYH det er foooor varmt!!  

I aften står den på Motorcykel-Ring ridning og Tivoli 

Anmeld

24. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min 4 ugers sommer ferie er slut om et par dage og jeg mangler stadig og pakke 3 værelser da vi er ved at flytte. Det har vi så brugt hele sommerferien på! lige nu ser jeg Ramasjang, kaj og Andrea med min 3 årlige superhelt ( han er klædt ud som hulk idag)

Anmeld

24. juli 2014

Louise H.

Taco78 skriver:

Nam det lyder lækkert - hvordan laves de?? Vi får besøg om en halv times tid også til grill i aften

Det er faktisk meget nemt jeg brugte denne opskrift: http://taenk.dk/gode-raad/opskrift-paa-rugbroedsch ips
Man kan jo krydre som man vil, jeg brugte allround, groft salt og en smule olivenolie

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

Taco78 skriver:

Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber
Elsker mit lille sommerhus

Hvad laver I jer i sommervarmen??

Prøver at overleve varmen..og går på arbejde
Jeg HADER varmen, så jeg har det slet ikke godt.
Ville helst befinde mig midt i en isørken, så der er en her, der glæder sig til efterår.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juli 2014

tinemus79

Sidder og koger i varmen og venter på at de fuck ........ veer ikke kun er øve veer men rigtige veer så lillebror kommer ud. ( Undskyld sproget) og den negative tone. Men hvor er det frustrerende og hvor er det svært at finde smilet frem.  

Anmeld

24. juli 2014

Clisolka

Lige pt. slapper jeg lidt af mens den lille sover en lille lur - den store leger på sit værelse 

Vi havde begge tumlinger med i Sommerland SJ. i går, så i dag står den på afslapning 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.