Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CarinaSB skriver: Har lige lavet forberedelse til aftensmaden Og nu tror jeg at jeg har en date med mit vasketøj .. Kan ikke rigtig tåle sol så jeg holder mig gerne indenfor
Har lige lavet forberedelse til aftensmaden Og nu tror jeg at jeg har en date med mit vasketøj .. Kan ikke rigtig tåle sol så jeg holder mig gerne indenfor
/ Taco78
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ligger og soler mig, i min kæmpe hængekøje, med en is i hånden & med min blæser plantet på en stol lige ved siden af! Hehe
- Så jeg nyder det dejlige sommervejr
Louise <3 Isabella skriver: Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften
Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften
trunte89 skriver: Så lidt som muligt! Er ved at gå til i den her varme. Men om en halv time skal jeg ned og hente min datter hos en veninde.
Så lidt som muligt! Er ved at gå til i den her varme. Men om en halv time skal jeg ned og hente min datter hos en veninde.
Vi er på camping
Lige nu sidder vi og nyder skyggen! For PYH det er foooor varmt!!
I aften står den på Motorcykel-Ring ridning og Tivoli
Taco78 skriver: Nam det lyder lækkert - hvordan laves de?? Vi får besøg om en halv times tid også til grill i aften
Nam det lyder lækkert - hvordan laves de?? Vi får besøg om en halv times tid også til grill i aften
Taco78 skriver: Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber Elsker mit lille sommerhus Hvad laver I jer i sommervarmen??
Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber Elsker mit lille sommerhus Hvad laver I jer i sommervarmen??
Prøver at overleve varmen..og går på arbejde Jeg HADER varmen, så jeg har det slet ikke godt.Ville helst befinde mig midt i en isørken, så der er en her, der glæder sig til efterår.KærligstSussie
Sidder og koger i varmen og venter på at de fuck ........ veer ikke kun er øve veer men rigtige veer så lillebror kommer ud. ( Undskyld sproget) og den negative tone. Men hvor er det frustrerende og hvor er det svært at finde smilet frem.
Lige pt. slapper jeg lidt af mens den lille sover en lille lur - den store leger på sit værelse
Vi havde begge tumlinger med i Sommerland SJ. i går, så i dag står den på afslapning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128