Hvad laver I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
29 svar
12 synes godt om
24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber
Elsker mit lille sommerhus

Hvad laver I jer i sommervarmen??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

/ Taco78 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

TNBC

Taco78 skriver:

Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber

Prøver at tage mig sammen til at gå ned og tage noget at spise, fået skrevet det fødselsdagskort jeg skal have sendt og så skal jeg gå ned i byen med det, måske købe en is(Der er ikke voldsomt meget sol i dag hos mig)

Anmeld

24. juli 2014

Muffin_girl

Sidder og ser lidt Netflix, vasker tøj .. Og Ellers har jeg ryddet lidt op. 

Tror jeg vil ud og have en times sol, der er meget varmt i dag.. 

Ellers overvejer jeg at lave dem her: 

http://www.valdemarsro.dk/bananis-af-frosne-bananstykker/

Anmeld

24. juli 2014

esioul

Taco78 skriver:

Ha lige slået græs, uha det var varmt. Nu overvejer jeg at smutte til stranden og bade med min hund 

Anmeld

24. juli 2014

CarinaSB

Taco78 skriver:

Har lige lavet forberedelse til aftensmaden :) Og nu tror jeg at jeg har en date med mit vasketøj .. :) Kan ikke rigtig tåle sol så jeg holder mig gerne indenfor :)

Anmeld

24. juli 2014

Louise H.

Jeg har bagt rugbrødschips mens min datter sov til middag. Nu skal jeg have lagt tøj sammen og så skal vi ud og grille hos noget familie i aften

Anmeld

24. juli 2014

trunte89

Så lidt som muligt! Er ved at gå til i den her varme. Men om en halv time skal jeg ned og hente min datter hos en veninde.

Anmeld

24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Yurie skriver:

Prøver at tage mig sammen til at gå ned og tage noget at spise, fået skrevet det fødselsdagskort jeg skal have sendt og så skal jeg gå ned i byen med det, måske købe en is(Der er ikke voldsomt meget sol i dag hos mig)

Uh is det skal vi da også have i dag her er der MEGET varmt og solen skinner fra en skyfri himmel

/ Taco78 

Anmeld

24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
Aalborg_Pigen skriver:

Sidder og ser lidt Netflix, vasker tøj .. Og Ellers har jeg ryddet lidt op. 

Tror jeg vil ud og have en times sol, der er meget varmt i dag.. 

Ellers overvejer jeg at lave dem her: 

http://www.valdemarsro.dk/bananis-af-frosne-bananstykker/

Det er fordelen ved at være i sommerhus - der er ikke noget vasketøj, der ligger og kalder på mig
Her er der også MEGET varmt!! 29,5 grader i skyggen og jeg holder mig til skyggen lidt endnu

/ Taco78 

Anmeld

24. juli 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
esioul skriver:

Ha lige slået græs, uha det var varmt. Nu overvejer jeg at smutte til stranden og bade med min hund 

Pyh så har du da vist også fortjent at blive afkølet lidt i en dukkert

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.