Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
/ Taco78
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Taco78 skriver: Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber Elsker mit lille sommerhus Hvad laver I jer i sommervarmen??
Ahh - jeg sidder på terrassen i skyggen og bare daser - mindstemanden sover, manden og de to store er kørt til stranden/havnen for at fange krabber Elsker mit lille sommerhus Hvad laver I jer i sommervarmen??
Prøver at tage mig sammen til at gå ned og tage noget at spise, fået skrevet det fødselsdagskort jeg skal have sendt og så skal jeg gå ned i byen med det, måske købe en is(Der er ikke voldsomt meget sol i dag hos mig)
Sidder og ser lidt Netflix, vasker tøj .. Og Ellers har jeg ryddet lidt op.
Tror jeg vil ud og have en times sol, der er meget varmt i dag..
Ellers overvejer jeg at lave dem her:
http://www.valdemarsro.dk/bananis-af-frosne-bananstykker/
Ha lige slået græs, uha det var varmt. Nu overvejer jeg at smutte til stranden og bade med min hund
Har lige lavet forberedelse til aftensmaden :) Og nu tror jeg at jeg har en date med mit vasketøj .. :) Kan ikke rigtig tåle sol så jeg holder mig gerne indenfor :)
Yurie skriver: Prøver at tage mig sammen til at gå ned og tage noget at spise, fået skrevet det fødselsdagskort jeg skal have sendt og så skal jeg gå ned i byen med det, måske købe en is(Der er ikke voldsomt meget sol i dag hos mig)
Aalborg_Pigen skriver: Sidder og ser lidt Netflix, vasker tøj .. Og Ellers har jeg ryddet lidt op. Tror jeg vil ud og have en times sol, der er meget varmt i dag.. Ellers overvejer jeg at lave dem her: http://www.valdemarsro.dk/bananis-af-frosne-bananstykker/
esioul skriver: Ha lige slået græs, uha det var varmt. Nu overvejer jeg at smutte til stranden og bade med min hund
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128