Marts<3 skriver:
Tak for alle Jeres svar... I har helt ret, jeg skal ikke være "flov" over vores levestil.
Nogle af Jer har måske taget mit indlæg lidt for seriøst. Jeg har langt fra et problem, eller skal i behandling. Vi har bare valgt at spise lidt anderledes og fornuftigt. Men vi er stadig usunde og spiser også ofte mad udefra osv. Vi vælger bare stederne med omhu.
Er vi ude og besøge folk, stiller vi ALDRIG spørgsmålstegn ved maden eller andet. Vi har stor respekt for andres måde og leve på, ligeså vel som de har vores. Min søn har fået E-numre og overlevet, såvel som vi har.
Men vi fravælger bare og putte det ind i vores hverdag.
Så forstår jeg ikke dit første indlæg - der skriver du, at du bliver helt stresset, at du godt ved, du er fucked, at du er flov over dig selv og finder det latterligt. Nu giver du udtryk for, at der bare er tale om fornuft og fravalg (som i min verden er ret almindelige).
Jeg synes ikke, der er noget vildt eller usædvanligt over jeres levevis og mener bestemt ikke, du lider af noget behandlingskrævende. Jeg er så ikke helt med på, hvordan de trendy spisesteder kommer ind i billedet, eftersom de fancy restauranter også jævnligt har problemer med fødevarestyrelsen, når der gives smileys, og i det hele taget kan jeg ikke se den røde tråd fra økologi til hygiejne, men overvejelser om, hvad man putter i munden, er da et ret udbredt fænomen.
Det, der vel får de fleste til at reagere, er din måde at beskrive det som et voldsomt stort problem på. Jeg kan ikke helt greje, om startindlægget var humoristisk ment, eller hvad der ligger bag din afdramatisering nu.
Anmeld