Jeg er blevet sart, på grænsen til det snobbede...
Jeg kommer ikke fra en fin familie eller en familie med mange penge. Har altid spist og været taknemlig over alt slags mad.
MEN nu kan jeg pludselig ikke finde noget som helst der behager mig!
Min kæreste er mega sart, så tror det kommer fra ham.
Feks så kan jeg ikke købe mad med mange E-numre, ikke øko mælkeprodukter, er forarget over buræg osv... Vi spiser primært økologisk og kun dansk kød og Ikke kød i lage.
Jeg kan ikke spise buffet eller feks en shawama. Steder der ikke er "fint" eller tydelige går op i hygiejne, er total No-go. Når jeg gør, så blir jeg helt stresset!
Når vi er hos vores forældre eller venner siger jeg INTET, fordi ved godt det er mig som er fucked. Men gik kold da min svigermor gav min søn 3-stjernet salami! Føj! Når vi er ude og spise, så spiser vi altid på gode "trendy" resturanter.
Min søn køre bare alt ned og har en fest. Men bryder mig ikke om tanken om, at gi ham mad fyldt med E-numre eller friture.
Jeg er faktisk flov over mig selv. Jeg er langt fra et snobbet menneske, og finder det her latterligt. Min vennekreds og familie er modsat mig(os)
Min bedste veninde er omvendt, og "driller" mig. Hun giver min søn fun saft(sødemiddel) og købe kartoflesalat, mens hun smiler til mig, fordi hun ved jeg er presset.
Andre end mig som er mad-sarte?
Anmeld