Når forsøgene i det offentlige er brugt op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2014

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde!

Det er præcis vores situation,som du beskriver der!!

Nu er vi på vej på ferie,så vi kan lade batterierne 100 % op,inden vi går igang med behandlingerne igen - og så har det f***** bare at være vores tur NU!!

Nyd ferien og hinanden! Jeg håber at i kan koble fra det hele og bare nyde sommeren.

Så krydser jeg alt hvad jeg overhovedet kan for at det er jeres tur nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Det lyder da spændende!! Jeg tror ikke,at den slags forsøg er noget for os... Vi har jo ikke haft held med vores blastocyster,så vi holder nok fast i ÆO to dage efter ÆU. 

Jeg skal nok give en tilbagemelding,når vi har været til samtale:-) Men har i ikke noget tættere på? I har da en del transport til smilets by...

Jeg ved faktisk ikke hvad der er her omkring Horsens - men kører gerne for den rigtige klinik, så tror vi skal ud og se forskellige steder. Som du selv siger, så er det ski mange penge og det skal føles helt rigtigt!

Anmeld

29. oktober 2014

Tripibp

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Vi er efterhånden færdige med behandlingerne i det offentlige regi - uden gevinst:-( Vi overvejer derfor at bruge opsparingen på tre forsøg i det private.. 

Jeg har derfor brug for jeres solskinshistorier... Er der nogle,som er blevet afsluttet i det offentlige uden barn og som efterfølgende er blevet gravide i det private?

Dernæst vil jeg høre om,der er nogle,som kan anbefale en privatklinik i Aarhus? Skejby har anbefalet Maigaard,men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med Aagaard.

Tak:-)

/Lisbeth

Jeg anbefaler Ciconia, da de tilbyder narkose under ægudtagning, som jeg frygter som bare fanden, grundet et rodet bækken. 

Jeg skal slev igang om et halvt år dér, regner jeg med. 

Anmeld

29. oktober 2014

qwaszx

Hvis i finder en klinik med overenskomst med sygesikringen (mener jeg det hedder) skal i kun betale medicin - og evt sæd.

Anmeld

30. oktober 2014

Stimap

Jeg kender ikke klinikken... Men en tidligere kollega, valgte også at bruge sine penge på en privatklinik efter forsøgene i det offentlige slap op... 

Hun blev gravid i første hug og endda med et par skønne tvillinger 

håber det lykkedes for jer 

Anmeld

2. november 2014

Miss BananaHammock

Hej søde. Vil bare lige nævne hvor glade vi er for det private. Vi endte med en klinik i Horsens og de er simpelhen så søde og flexible, så det passer meget bedre i vores hverdag end det gjorde i det offentlige. De er så omsorgsfulde og ringer for bare lige at tjekke hvordan jeg har det osv. Virkelig god service. 

Håber det går godt hos jer! 

Anmeld

2. november 2014

Fru Frederiksen.

Ciconia i Århus, de er rigtig dygtige og enormt søde, kender et par stykker der har haft held der , efter mislykkedes forsøg ved det offentlige.   Vi var en tur i St. Petersborg, hvor de også er øverst professionelle . Det var i samarbejde med  Ciconia i Århus.  Der var vi heldige første gang. Vi var i St. Petersborg fordi vi er over 40 år. Det var noget billigere end det er i dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.