Når forsøgene i det offentlige er brugt op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2014

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Vi er efterhånden færdige med behandlingerne i det offentlige regi - uden gevinst:-( Vi overvejer derfor at bruge opsparingen på tre forsøg i det private.. 

Jeg har derfor brug for jeres solskinshistorier... Er der nogle,som er blevet afsluttet i det offentlige uden barn og som efterfølgende er blevet gravide i det private?

Dernæst vil jeg høre om,der er nogle,som kan anbefale en privatklinik i Aarhus? Skejby har anbefalet Maigaard,men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med Aagaard.

Tak:-)

/Lisbeth

Håber inderligt det snart er jeres tur!!!!..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Du kender min historie. Ville bare give dig et kæmpe kram og sige, at jeg har hørt MEGET godt om Maigaard.

Håber virkelig jeres kamp snart ender med ønskebarnet.

Kram

Tak søde!! 

Hvordan går det med Klara? Jeg håber,at i nyder hende:-)

Vi har besluttet at tage til samtale hos Maigaard,så må vi se,hvad mavefornemmelsen siger bagefter... Jeg håber bare,at det lykkes nu! Jeg er lidt skræmt af tanken om at bruge en masse penge på det,hvis det alligevel ikke lykkes.. 

Mange kram herfra

Anmeld

17. juli 2014

Lisbeth1985

ønskebørn74 skriver:

Håber inderligt det snart er jeres tur!!!!..

Tak 

Anmeld

17. juli 2014

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Hej søde!

Jeg tænker tit på jer og jeres alt for lange vej til ønskebarnet.. Desværre tyder det hele på,at vi skal igennem det samme:-( Men heldigvis har du vist mig,at det godt kan lykkes - trods alt for mange mislykkedes forsøg i bagagen.

Jeg håber,at i har det godt og at i nyder guldet!!

Mange kram herfra

Jeg håber at din kamp ikke bliver lige så lang som vores!

Selvom vores kamp var lang, er den et eksempel på, at det stadig lykkes, selvom chancerne ikke er så store eller håbet og troen forsvinder.

Jeg tænker meget på dig, og håber alt hvad jeg kan for, at det snart lykkes!

Anmeld

17. juli 2014

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Jeg håber at din kamp ikke bliver lige så lang som vores!

Selvom vores kamp var lang, er den et eksempel på, at det stadig lykkes, selvom chancerne ikke er så store eller håbet og troen forsvinder.

Jeg tænker meget på dig, og håber alt hvad jeg kan for, at det snart lykkes!

Tak søde!! Det betyder meget,at man kan få råd og støtte herinde.. Efterhånden som ALLE vores venner enten er gravide eller har fået børn,kan man godt føle sig lidt alene med "sorgen" over at være barnløs..

Anmeld

18. juli 2014

Flødebollen

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Vi er efterhånden færdige med behandlingerne i det offentlige regi - uden gevinst:-( Vi overvejer derfor at bruge opsparingen på tre forsøg i det private.. 

Jeg har derfor brug for jeres solskinshistorier... Er der nogle,som er blevet afsluttet i det offentlige uden barn og som efterfølgende er blevet gravide i det private?

Dernæst vil jeg høre om,der er nogle,som kan anbefale en privatklinik i Aarhus? Skejby har anbefalet Maigaard,men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med Aagaard.

/Lisbeth

Maigaard er fantastiske!

send mig gerne en pb hvis du ønsker uddybet��

Anmeld

18. juli 2014

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

/Lisbeth

Kan desværre ikke hjælpe søde, men vil sende et !

Vil meget gerne høre om Jeres møde, da vi nok også skal ud og finde en klinik. Vi vil gerne med i det forsøg hvor de først ligger op på dag 6 (noget en bekendt var med i og som hun ved er en stor success i USA), men jeg har endnu ikke undersøgt hvordan og hvor man kan det.

Anmeld

18. juli 2014

Putomanen

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde!! Det betyder meget,at man kan få råd og støtte herinde.. Efterhånden som ALLE vores venner enten er gravide eller har fået børn,kan man godt føle sig lidt alene med "sorgen" over at være barnløs..

Sådan havde jeg det også!

Fra at være nogle af de første i vores vennekreds der forsøgte at få børn, blev vi de sidste som fik. Det er bare så hårdt at se alle andre (sådan føles det) få børn, og ens venner forstår ikke rigtig, hvad man går gennem, da de ikke selv har prøvet det.

Du er altid velkommen til at skrive til mig privat, hvis du har brug for det!

Kæmpe

Anmeld

18. juli 2014

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Kan desværre ikke hjælpe søde, men vil sende et !

Vil meget gerne høre om Jeres møde, da vi nok også skal ud og finde en klinik. Vi vil gerne med i det forsøg hvor de først ligger op på dag 6 (noget en bekendt var med i og som hun ved er en stor success i USA), men jeg har endnu ikke undersøgt hvordan og hvor man kan det.

Det lyder da spændende!! Jeg tror ikke,at den slags forsøg er noget for os... Vi har jo ikke haft held med vores blastocyster,så vi holder nok fast i ÆO to dage efter ÆU. 

Jeg skal nok give en tilbagemelding,når vi har været til samtale:-) Men har i ikke noget tættere på? I har da en del transport til smilets by...

Anmeld

18. juli 2014

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Sådan havde jeg det også!

Fra at være nogle af de første i vores vennekreds der forsøgte at få børn, blev vi de sidste som fik. Det er bare så hårdt at se alle andre (sådan føles det) få børn, og ens venner forstår ikke rigtig, hvad man går gennem, da de ikke selv har prøvet det.

Du er altid velkommen til at skrive til mig privat, hvis du har brug for det!

Kæmpe

Tak søde!

Det er præcis vores situation,som du beskriver der!!

Nu er vi på vej på ferie,så vi kan lade batterierne 100 % op,inden vi går igang med behandlingerne igen - og så har det f***** bare at være vores tur NU!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.