Når forsøgene i det offentlige er brugt op

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.642 visninger
26 svar
14 synes godt om
17. juli 2014

Lisbeth1985

Hej piger!

Vi er efterhånden færdige med behandlingerne i det offentlige regi - uden gevinst:-( Vi overvejer derfor at bruge opsparingen på tre forsøg i det private.. 

Jeg har derfor brug for jeres solskinshistorier... Er der nogle,som er blevet afsluttet i det offentlige uden barn og som efterfølgende er blevet gravide i det private?

Dernæst vil jeg høre om,der er nogle,som kan anbefale en privatklinik i Aarhus? Skejby har anbefalet Maigaard,men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med Aagaard.

Tak:-)

/Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2014

Fru Ebied

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

Vi er efterhånden færdige med behandlingerne i det offentlige regi - uden gevinst:-( Vi overvejer derfor at bruge opsparingen på tre forsøg i det private.. 

Jeg har derfor brug for jeres solskinshistorier... Er der nogle,som er blevet afsluttet i det offentlige uden barn og som efterfølgende er blevet gravide i det private?

Dernæst vil jeg høre om,der er nogle,som kan anbefale en privatklinik i Aarhus? Skejby har anbefalet Maigaard,men jeg vil gerne høre om jeres erfaringer med Aagaard.

/Lisbeth

Maigaard er fantastiske.

Efter 6 mislykkede forsøg ved en anden privat klinik blev min bekendte gravid i første hug hos dem! 

Anmeld

17. juli 2014

lenemor77

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

/Lisbeth

Jeg har ikke meget positivt at sige om Aagaard. Det virker som om pengene er vigtigst - frem for god og personlig service. Maigaard er modsat. Der følte vi os rigtig godt behandlet. Jeg nåede 10 insimination hos Aagaard før han konkluderede, at det nok ikke ville lykkedes. Maigaard foreslog IVF - og vores lille pige blev klaret i første forsøg. Vi er blevet behandlet rigtig godt og personligt hos Maigaard.

Jeg håber det lykkedes for jer.

Anmeld

17. juli 2014

Putomanen

Hej søde

Vi var igennem 5 forsøg i det offentlige, alle uden held (en enkelt bio som dog var væk næsten inden den havde sat sig fast).

Vi valgte derefter at købe 3 forsøg hos en privatklinik. Alle forsøgene gav flere og flottere æg end i det offentlige. Efter 3 forsøg lykkedes det, og jeg sidder nu med min lille guldklump på 3 måneder

Jeg kender desværre ikke klinikkerne i Jylland, men jeg håber at en privatklinik er vejen frem for jer!

Anmeld

17. juli 2014

Lisbeth1985

Fru Ebied skriver:

Maigaard er fantastiske.

Efter 6 mislykkede forsøg ved en anden privat klinik blev min bekendte gravid i første hug hos dem! 

Åhh,hvor dejligt for dem!! Jeg håber,at vi kan gøre dem kunsten efter:-)

Anmeld

17. juli 2014

Lisbeth1985

lenemor77 skriver:

Jeg har ikke meget positivt at sige om Aagaard. Det virker som om pengene er vigtigst - frem for god og personlig service. Maigaard er modsat. Der følte vi os rigtig godt behandlet. Jeg nåede 10 insimination hos Aagaard før han konkluderede, at det nok ikke ville lykkedes. Maigaard foreslog IVF - og vores lille pige blev klaret i første forsøg. Vi er blevet behandlet rigtig godt og personligt hos Maigaard.

Jeg håber det lykkedes for jer.

Tak for anbefalingen! Jeg tror også,at vi ender med at vælge Maigaard:-)

Anmeld

17. juli 2014

Lisbeth1985

Putomanen skriver:

Hej søde

Vi var igennem 5 forsøg i det offentlige, alle uden held (en enkelt bio som dog var væk næsten inden den havde sat sig fast).

Vi valgte derefter at købe 3 forsøg hos en privatklinik. Alle forsøgene gav flere og flottere æg end i det offentlige. Efter 3 forsøg lykkedes det, og jeg sidder nu med min lille guldklump på 3 måneder

Jeg kender desværre ikke klinikkerne i Jylland, men jeg håber at en privatklinik er vejen frem for jer!

Hej søde!

Jeg tænker tit på jer og jeres alt for lange vej til ønskebarnet.. Desværre tyder det hele på,at vi skal igennem det samme:-( Men heldigvis har du vist mig,at det godt kan lykkes - trods alt for mange mislykkedes forsøg i bagagen.

Jeg håber,at i har det godt og at i nyder guldet!!

Mange kram herfra

Anmeld

17. juli 2014

esioul

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

/Lisbeth

Jeg hepper på dig 

Anmeld

17. juli 2014

Lisbeth1985

esioul skriver:

Jeg hepper på dig 

Tak :-)

Anmeld

17. juli 2014

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Hej piger!

/Lisbeth

Du kender min historie. Ville bare give dig et kæmpe kram og sige, at jeg har hørt MEGET godt om Maigaard.

Håber virkelig jeres kamp snart ender med ønskebarnet.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.