Hvor meget sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Herhjemme er det ca 2 L. (Light) om ugen, det sker primært til Disney-sjov og weekend hygge og selvf ved særlige lejligheder såsom fødselsdage etc.
I løbet af ugen drikker i som udgangspunkt kun mælk og vand. (Dog aldrig saftevand)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

LilleLene

VenterVanessa skriver:

Hej piger
Hvor meget sodavand drikker jeres familie?
Er det meget, eller helt bandlyst hos jer?

For meget! gerne hver dag
Jeg har dog skåret mit ekstremt meget ned eftersom jeg er gravid, så drikker kun når jeg er i byen

Anmeld

16. juli 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Herhjemme drikker vi kun sodavand når vi har gæster, hvilket ikke så tit igen :-) Vi køber også kun når vi skal have gæster,i den erkendelse at har vi det i huset, så bliver det drukket ;-)

Ellers drikker vi kun vand eller mælk i hverdagen.

Anmeld

16. juli 2014

StineC

Jeg drikker aldrig sodavand, det siger mig ikke noget. Min kæreste drikker det sjældent, kun hvis vi får burger eller sådan så synes han det er hyggeligt :-) vores datter er 5 mdr så hun drikker det naturligvis ikke og har ingen planer om at hun skal smage det før om mange år eller hun selv spørger om hun må smage. Jeg kunne ikke lide sodavand da jeg var lille så håber da lidt hun har arvet det
Drikker stort set kun vand og mælk.

Anmeld

17. juli 2014

SussieThyssen

VenterVanessa skriver:

Det er selvfølgelig også okay. Jeg ønsker nemlig også at mine børn opvokser med vand og mælk i hverdagen.
Dog drikker jeg kun light produkter da jeg er diabetiker.

Det er jeg også..men rører ikke lightprodukter..så hvis jeg endelig drikker sodavand, så er det den ægte vare, men kun lidt og går kun efter det med lavt sukkerindhold

Anmeld

17. juli 2014

Mille82

Før jeg blev gravid første gang, drak jeg mellem 1-3 l cola dagligt. Heldigvis kvalte min morgenkvalme fra uge 6 min lyst til det, og jeg har ikke drukket cola i over 6 år nu (uf jeg afskyer det, for jeg var altså afhængig) og jeg drikker faktisk helst slet ikke sodavand. Børn og mand drikker heller ikke sodavand, ikke pga forbud, men de bryder sig ikke om det.

Anmeld

17. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977
VenterVanessa skriver:

Hej piger

Knægten på 8 får en til aftensmaden om fredagen, manden når han har lyst og jeg får en ca 1 gang om måneden

Anmeld

17. juli 2014

PernilleogLouis

Jeg drikker pepsi max - min dreng må ikke få sodavand

Anmeld

18. juli 2014

2721

VenterVanessa skriver:

Hej piger

Sodavand bliverikke drukket herhjemme. Og min søn skal ikke have det.
Han har smagt danskvand i sin juice en enkelt gang og kunne ikke lide det overhovedet. Han syntes brusen gjorde ondt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.