Hvor meget sodavand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.589 visninger
28 svar
6 synes godt om
15. juli 2014

mortilsilke

Hej piger
Hvor meget sodavand drikker jeres familie?
Er det meget, eller helt bandlyst hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2014

Michael healer

VenterVanessa skriver:

Hej piger

Hej

Svare selv om jeg ikke er en hun køn he he

Hjemme hos os, så drikker vi stort set ikke sodavand, de fleste af vores børn kan ikke lide det.

Vi drikker juice/cacao ved særlige lejligheder, ellers bare vand

Anmeld

16. juli 2014

Karina84

I perioder lidt for meget synes vi begge... Det er ofte coca cola og faxe kondi  Hmm hvor meget det bliver til, det kommer an på om der er tilbud på det i rema. Men det er ikke hver dag vi drikker det...

Ungerne kan ikke li' sodavand, så på den måde kan vi godt drikke det, uden at skulle ha' dårlig samvittighed over at ungerne også vil ha et glas når de ser vi drikker det.

Anmeld

16. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min kæreste har et cola flip pt, han drikker vel 3-4 dåse colaer om ugen. Og ja, det er så definationen af meget herhjemme  

Vi har det aldrig i huset andet end hvis vi får gæster (ikk ret tit) eller vi skal hygge lørdag aften med film og snask. Og så køber vi måske én 1,5liter og drikker sjældent det hele.

vores søn får ikke sodavand. Både af princip, men han kan heller ikke lide det synes det gør ondt i munden 

Anmeld

16. juli 2014

lycly

VenterVanessa skriver:

Hej piger

Vi drikker aldrig sodavand. Synes det er unødvendigt når nu ungerne ligeså gerne drikker vand og mælk. Og saftevand ved særlige lejligheder. Så ingen sodavand her :-)

Anmeld

16. juli 2014

MyLove E

Vi drikker rigtig meget,  jeg er meget afhængig af min Cola. Det er mine smøger.

Det er forskelligt nogle gange ryger det en liter om dagen og andre gange er det om ugen...

Det kommer an på hvordan jeg har det. 

Anmeld

16. juli 2014

L&V

Vi drikker relativt meget og med vi mener jeg min mand og jeg. Børnene får ikke.

Lige hvor meget vi drikker tør jeg ik sige men et par dåser hver  de fleste dage vil jeg tro..

Anmeld

16. juli 2014

Trekløver(:

Vi drikker sodavand i weekenden og til fødselsdage osv.

Anmeld

16. juli 2014

Morgensol

Vi drikker meget sodavand herhjemme. Nogen dage kan vi godt drikke 1 1/2 ltr. Andre dage drikker vi så intet.

Alberte på 2 ka ik li sodavand, men ville heller ik få hvis hun kunne. Bella på 4 får til fredagshygge og ved specielle lejligheder og kun 2 halve glas. 

Anmeld

16. juli 2014

namaha

Nu har vi godt nok ikke børn, men prøver at få vores første
Her hos os, har vi i en periode kunne drikke en l om dage hver, dette er vi her med stoppet med, og i de sidste to uger har vi drukke så lidt cola at brusen af vore 1,5 cola er gået af, siden har vi ikke købt en ny, hvis vi lyster frem over til cola kæber vi ikke andet end de små flasker eller dåser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.