Bløder.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2014

Lisbeth1985

Miss BananaHammock skriver:

Update:

Tiltagende blødning her til morgen - frisk blod, som en normal mens. Og selvfølgelig en masse ondt i maven. (Som om det ikke er nok at forsøget ikke lykkes.)

Må vist bare acceptere at min krop ikke forstår hvordan den skal virke, og at den skal vente 14 dage med at bløde. Hader det der med at man stadig skal teste når man er i behandling, selvom man godt ved at den ikke er god. Heldigvis for ferien - så kan jeg nøjes med at hjemmeteste og skal ikke ned til bp.

Tak for alle de søde svar igår aftes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2014

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Update:

Tiltagende blødning her til morgen - frisk blod, som en normal mens. Og selvfølgelig en masse ondt i maven. (Som om det ikke er nok at forsøget ikke lykkes.)

Må vist bare acceptere at min krop ikke forstår hvordan den skal virke, og at den skal vente 14 dage med at bløde. Hader det der med at man stadig skal teste når man er i behandling, selvom man godt ved at den ikke er god. Heldigvis for ferien - så kan jeg nøjes med at hjemmeteste og skal ikke ned til bp.

Tak for alle de søde svar igår aftes.

Øv sådan noget pis for at sige det pænt!

Havde lige håbet at det var den lille æggebasse der bare skulle sætte sig godt fast.

Jeg håber for at tre æg bringer lykken med sig næste gang, selvom det er en ringe trøst, det ved jeg godt.

Stort kram

Anmeld

14. juli 2014

tweety2060

Øv øv øv havde lige håbet at det var en lille blødning jvf implantat blødning. ..men updaten tyder ikke på det.
Det er så svært at indstille sig positivt samtidig kunne rumme skuffelsen. ..
Hvad håbet du næste forsøg blive ? Naturligt el stimulerende?
Kæmpe kram og håber stadig

Anmeld

14. juli 2014

Miss BananaHammock

tweety2060 skriver:

Øv øv øv havde lige håbet at det var en lille blødning jvf implantat blødning. ..men updaten tyder ikke på det.
Det er så svært at indstille sig positivt samtidig kunne rumme skuffelsen. ..
Hvad håbet du næste forsøg blive ? Naturligt el stimulerende?
Kæmpe kram og håber stadig

Nej har haft en helt "normal" mens blødning siden i går morges, så det skulle overraske mig meget hvis det ikke betød at forsøget var en fiasko.

Ved sku ikke rigtig... det betyde ikke så meget for mig om det er med hormoner eller ej, bare det virker

Tak - skal jo teste alligevel mandag, selvom..., men som sagt, så er jeg 100% sikker på at den viser negativ. Kan slet ikke forestille mig at man kan have en så normal mens også stadig være gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.