Bløder.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2014

Miss BananaHammock

Lisbeth1985 skriver:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Er lidt forvirret og nedslået... havde ÆO i søndags, altså for 6 dage siden, men har i dag haft lidt lyserødt blod på papiret. Præcis som jeg normalt har når mens er i opstart.

Kan slet ikke forstå at mens allerede skulle komme nu og er sku lidt nedslået over at det nok ikke er lykkes med vores igloæg. Havde sådan håbet!

Andre der har prøvet at bløde lidt halvvejs i deres rugetid? (Det er naturlig cyklus og fryseforsøg. Dvs. ingen hormoner, bare ægløsningssprøjte for 9 dage siden og ingen crione.)

Åh søde hvor kan jeg huske det! Jeg blødte også ca en uge efter æo, og ja det må jo have været da ægget satte sig fast, for verdens lækreste datter ligger og sover trygt og godt her ved siden af mig

Jeg havde også lidt mens agtige smerter og ømhed i lænden, og jeg var også sikker på, at løbet var kørt, men det var det heldigvis ikke

Jeg alt hvad jeg kan for at det bare er fordi det lille æg sætter sig fast

Fik du lagt et eller to op?

Anmeld

12. juli 2014

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Åh søde hvor kan jeg huske det! Jeg blødte også ca en uge efter æo, og ja det må jo have været da ægget satte sig fast, for verdens lækreste datter ligger og sover trygt og godt her ved siden af mig

Jeg havde også lidt mens agtige smerter og ømhed i lænden, og jeg var også sikker på, at løbet var kørt, men det var det heldigvis ikke

Jeg alt hvad jeg kan for at det bare er fordi det lille æg sætter sig fast

Fik du lagt et eller to op?

For dælen nogle dejlige svar. Tror næsten helt på den igen. Hvor meget blødte du?

"Kun" et æg. Der var to men kun et overlevede optøningen.

Anmeld

13. juli 2014

Miss BananaHammock

Update:

Tiltagende blødning her til morgen - frisk blod, som en normal mens. Og selvfølgelig en masse ondt i maven. (Som om det ikke er nok at forsøget ikke lykkes.)

Må vist bare acceptere at min krop ikke forstår hvordan den skal virke, og at den skal vente 14 dage med at bløde. Hader det der med at man stadig skal teste når man er i behandling, selvom man godt ved at den ikke er god. Heldigvis for ferien - så kan jeg nøjes med at hjemmeteste og skal ikke ned til bp.

Tak for alle de søde svar igår aftes.

Anmeld

13. juli 2014

M (:

Update:

Tiltagende blødning her til morgen - frisk blod, som en normal mens. Og selvfølgelig en masse ondt i maven. (Som om det ikke er nok at forsøget ikke lykkes.)

Må vist bare acceptere at min krop ikke forstår hvordan den skal virke, og at den skal vente 14 dage med at bløde. Hader det der med at man stadig skal teste når man er i behandling, selvom man godt ved at den ikke er god. Heldigvis for ferien - så kan jeg nøjes med at hjemmeteste og skal ikke ned til bp.

Øv øv, det er jeg ked af at høre  

Anmeld

13. juli 2014

esioul

Update:

Øv øv øv noget møg altså.

Har du fået crinone eller andet progesteron tilskud efter ÆO?

Kender til dine følelser. Jeg får altid taget BP og det er ikke altid ens lyst lige er der til at skulle dunkes i hovedet. 

Anmeld

13. juli 2014

Miss BananaHammock

esioul skriver:

Øv øv øv noget møg altså.

Har du fået crinone eller andet progesteron tilskud efter ÆO?

Kender til dine følelser. Jeg får altid taget BP og det er ikke altid ens lyst lige er der til at skulle dunkes i hovedet. 

Nej ingenting. Kroppen burde producerer nok hormoner selv, når det er i naturlig cyklus.

Nej lige præcis....

Anmeld

13. juli 2014

BigHope13

Update:

øv altså, sendte dig ellers en masse positive tanker inden jeg faldt til ro.,.
Hvordan ser det ud fremad så? Skal i så selv betale for nyt forsøg nu hvor i har Alexander??

Anmeld

13. juli 2014

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

øv altså, sendte dig ellers en masse positive tanker inden jeg faldt til ro.,.
Hvordan ser det ud fremad så? Skal i så selv betale for nyt forsøg nu hvor i har Alexander??

Nej vi har et strå tilbage med 3 æg i, så hvis de overlever optøningen har vi endnu et fryseforsøg inden det er videre i det private. Men det har været en rodet omgang med først en stimuleret cyklus der endte i aflyst forsøg også dette i naturlig cyklus som så viser sig at være helt skævt siden mens er kommet så tidligt. Og har været til rigtig mange skanninger begge gange fordi kroppen ikke lige gjorde som de forventede. Så må indrømme at troen på at det kan lykkes med frys er lille. Men sådan er det nok altid når man står midt i et forsøg der ikke lykkes.

Anmeld

13. juli 2014

BigHope13

Nej vi har et strå tilbage med 3 æg i, så hvis de overlever optøningen har vi endnu et fryseforsøg inden det er videre i det private. Men det har været en rodet omgang med først en stimuleret cyklus der endte i aflyst forsøg også dette i naturlig cyklus som så viser sig at være helt skævt siden mens er kommet så tidligt. Og har været til rigtig mange skanninger begge gange fordi kroppen ikke lige gjorde som de forventede. Så må indrømme at troen på at det kan lykkes med frys er lille. Men sådan er det nok altid når man står midt i et forsøg der ikke lykkes.

Åh ja det lyder godt nok meget rodet og frustrerende , ihh hvor kan kroppen ikke bare arte sig.
Håber de kommer frem til en bedre fremgangsmåde til næste forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.