Bløder.... :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.340 visninger
23 svar
13 synes godt om
12. juli 2014

Miss BananaHammock

Er lidt forvirret og nedslået... havde ÆO i søndags, altså for 6 dage siden, men har i dag haft lidt lyserødt blod på papiret. Præcis som jeg normalt har når mens er i opstart.

Kan slet ikke forstå at mens allerede skulle komme nu og er sku lidt nedslået over at det nok ikke er lykkes med vores igloæg. Havde sådan håbet!

Andre der har prøvet at bløde lidt halvvejs i deres rugetid? (Det er naturlig cyklus og fryseforsøg. Dvs. ingen hormoner, bare ægløsningssprøjte for 9 dage siden og ingen crione.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2014

BigHope13

Miss BananaHammock skriver:

Er lidt forvirret og nedslået... havde ÆO i søndags, altså for 6 dage siden, men har i dag haft lidt lyserødt blod på papiret. Præcis som jeg normalt har når mens er i opstart.

Kan slet ikke forstå at mens allerede skulle komme nu og er sku lidt nedslået over at det nok ikke er lykkes med vores igloæg. Havde sådan håbet!

Andre der har prøvet at bløde lidt halvvejs i deres rugetid? (Det er naturlig cyklus og fryseforsøg. Dvs. ingen hormoner, bare ægløsningssprøjte for 9 dage siden og ingen crione.)

Kan det muligvis være implantions blødning? Eller hvad det nu er det hedder når ægget sætter sig fast, tidspunkt passer jo okay til det!

Åhh det vil jeg håbe det er

Anmeld

12. juli 2014

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

Kan det muligvis være implantions blødning? Eller hvad det nu er det hedder når ægget sætter sig fast, tidspunkt passer jo okay til det!

Åhh det vil jeg håbe det er

Åh ja, kunne være så fedt! Og tak

Har dog også de typisk mens symptomer. Ondt i maven og i ryggen.... Tror jeg prøver at forberede mig selv på det værste - selvom det også bare kan være alt muligt andet.

Anmeld

12. juli 2014

M (:

Nu har jeg ikke selv været i behandling, men jeg havde negativ test, en lille pletblødning og mens-lignende symptomer 3+4, så var sikker på løbet var kørt.

Jeg testede bragede positivt 4+2. 

Krydser fingre - håbet er ikke ude endnu! 

Anmeld

12. juli 2014

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Nu har jeg ikke selv været i behandling, men jeg havde negativ test, en lille pletblødning og mens-lignende symptomer 3+4, så var sikker på løbet var kørt.

Jeg testede bragede positivt 4+2. 

Krydser fingre - håbet er ikke ude endnu! 

Sikke et rart svar! Tak Håber det bare er noget andet...!

Anmeld

12. juli 2014

BigHope13

Åh ja, kunne være så fedt! Og tak

Har dog også de typisk mens symptomer. Ondt i maven og i ryggen.... Tror jeg prøver at forberede mig selv på det værste - selvom det også bare kan være alt muligt andet.

Tror os der før har kæmpet så meget er vant til at forvente det værste og vi forbereder os i håb om at beskytte vores følelser, sådan er det nok for alle når ønsket er så stort,

Jeg håber dog virkelig inderligt at blødningen ikke udvikler sig yderligere og at der kommer en bedre nyhed om en uges tid. .,

Anmeld

12. juli 2014

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

Tror os der før har kæmpet så meget er vant til at forvente det værste og vi forbereder os i håb om at beskytte vores følelser, sådan er det nok for alle når ønsket er så stort,

Jeg håber dog virkelig inderligt at blødningen ikke udvikler sig yderligere og at der kommer en bedre nyhed om en uges tid. .,

Tak søde. Tror jeg vil gå i seng, og prøve at tænke på noget andet. Så må jeg se om det er tiltagende i nat og forholde mig til det imorgen.

Anmeld

12. juli 2014

M (:

Sikke et rart svar! Tak Håber det bare er noget andet...!

Krydser for at jeres vej til lillebrøster er markant kortere end vejen til Alexander.. 

Anmeld

12. juli 2014

Miss BananaHammock

M (: skriver:

Krydser for at jeres vej til lillebrøster er markant kortere end vejen til Alexander.. 

Hvor er du sød! tak!

Anmeld

12. juli 2014

Lisbeth1985

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.