M_V skriver:
Vil lige slå fast at hun IKKE græder sig i søvn. Aldrig !
Vi går ind til hende lige så snart hun græder, og det er ikke alle de timer vi gør det, det er 1-2 gange, og ellers er mig eller min mand hos hende, vi har en lænestol ved siden af hendes seng, hvor vi sidder, og aer, holder i hånd, nusser hende osv. Men hun vrider sig og rejser sig op hele tiden.
Vi har også prøvet at tage hende med ind i stuen efter 1 times tid, hvor hun sidder og slapper af lidt og så prøver vi igen, men det er somregel først ved 22 tiden eller sende hun giver op, og lægger sig til at sove. Men det med at snakke til hende, har du helt ret. Det vil jeg prøver, fordi jeg er nok lidt for god til at snakke til hende, når hun græder, fordi det gør ondt på mig, hun har det skidt indeni pga. træthed.
Vil jeg tage mig i. Men puhhh det er hårdt.
Willy gjorde lidt det samme en overgang, han ville have jeg skulle ligge inde ved siden af ham. Det gjorde jeg så. Og så begyndte festen og han begyndte at stå op, jeg begyndte så at fortælle ham at hvis han rejste sig ville jeg gå ud af værelset, og først komme ind når han havde lagt sig. Og han er jo ikke dum for han fattede den rimligt hurtigt!
Og så lader vi ikke Willy falde ulykkeligt grædende i søvn, MEN der er altså forskel på gråd. Og kan efterhånden godt høre hvornår det er helhjertet og hvornår det er lidt aften brok.
Håber noget kunne bruges..
Anmeld