15-20 min kan godt være for lang tid. Det er nemlig lige omkring den tidsramme at søvn-vinduet er åbent. Prøv at afkorte det lidt.
Mht. at lade hende græde, så har vi gjort det samme som du bliver rådet til af en anden:
Vores datter har temperament, og hun kan blive virkelig hys! Men jeg nægtede at sidde derinde så længe. Så vi lagde hende ned, sagde godnat, gik ud og lod så døren stå lidt på klem så hun kunne høre os i resten af huset. Når hun så blev gal gav vi hende et par minutter, gik så ind og lagde hende ned, og gik ud igen. Det varede knap 3-4 uger, og det var helvede som mor at høre hende blive ked hver aften. Men hurtigt gik det fra at være lang tid og mange gange liggen-ned, til en-to gange og meget lidt brok.
Idag (14 mdr.) kan vi spørge hende om det er putte-tid (når vi ved at det er det rigtige tidspunkt), og så tager hun os selv i hånden og går med og får nattøj på og bliver puttet på et øjeblik uden brok.
Så det har været kampen værd - og jeg vil tage den igen næste gang vi skal have en baby i huset 
Anmeld