Ikke at være der 100% for nr. 1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2014

Miss BananaHammock

tarkoflen skriver:

Ja det er helt fjollet, men du er helt sikkert ikke den enste der gør det! Kan vi ikke blive enige om at skyde skylden på lægerne i stedet hvis det ikke lykkedes! Gad virkelig godt at man kunne lægge det ansvar fra sig og bare sende det videre!

Godt hvis du kan få ham lært at kravle op i autostolen selv og som du siger, så vil det også være godt at han kunne det når du er gravid, for der må du jo heller ikke løfte, så jo mere l får ham lært nu, jo bedre er han rustet, og man kan vel aldrig gå i gang for tidligt

Ååååhhhhhh krammere må bare være det skønneste! Thea gør det også, men ikke sådan 100% bevidst eller hvad skal man sige... Jeg glæder mig også helt ustyrligt til hun kan sige mor!
Nå det var et sidespor, jeg hepper så meget på den lille iglobasse

Og lige et lille sidespring mere, har du fået prøvet wunderlist? Eller holder du dig til den gode gamle metode med lister?

Krammer er virkelig verdens bedste ting!!!! Glæd dig!

Nej har ikke fået prøvet det af endnu - prøver at holde lidt igen med listerne for at se hvordan det føles

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2014

Hugoline.

Er der særlige regler når man bliver insemineret? Min datter er 20 mdr og jeg har ikke løftet hende mindre, bevæget mig mindre etc siden jeg blev gravid.

I følge min læge skal jeg leve som jeg plejer med mindre jeg får ondt e.lign. Jeg er kun i 9. Uge så indtil videre er der ingen gener.

Anmeld

9. juli 2014

blomst84

Albertsen92 skriver:

Tror altså ikke der sker bogarbejde de få løft. Oralt befrugtede arbejder, løfter, gør rent osv. Jeg var på arbejde, da mit æg satte sig fast. Jeg er sosu hjælper, og der er en del tunge løft.

Så lad være at hav dårlig samvittighed, tror det er fint det du gør

Og hvis det ikke sætter sig fast, er det ikke din skyld!

Oralt befrugtet?? 

Anmeld

9. juli 2014

tarkoflen

Miss BananaHammock skriver:

Krammer er virkelig verdens bedste ting!!!! Glæd dig!

Nej har ikke fået prøvet det af endnu - prøver at holde lidt igen med listerne for at se hvordan det føles

Jaaaa jeg glæder mig også!

Hi hi måske en god plan at holde lidt pause fra listerne

Anmeld

9. juli 2014

Albertsen92

blomst84 skriver:

Oralt befrugtet?? 

Hahahaha
Der skulke stå normalt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.