Tror snart ikke på det mere :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2014

Bak

SussieThyssen skriver:

Jeg synes det er synd at I skal være længe om det..men...hellere lang tid og når der så er held i sprøjten, at det så også går godt...hvis du kan følge mig.

Jeg har altid haft let ved at blive gravid..men jeg har så også mistet igen og igen og igen..og..i mit univers må det være bedre at være lang tid om det og så få en bebs end at skulle miste en hel masse.
Blot en tanke som måske kan vende øv-humøret lidt.
Men masser af babystøv herfra

Kærligst
Sussie

Jeg er ked af dine oplevelser med aborter, men jeg mener nu ikke at det kan stilles så simpelt op. Det er da bedre, de får undersøgt, om der er noget, der hindrer dem i at blive gravide, når nu muligheden for at få det undersøgt er der. I stedet for bare at vente og vente. Selvfølgelig er det heller ikke godt at miste gang på gang, men det er to ærgerlige situationer begge to. Man kan vel ikke foretrække det ene frem for det andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

SussieThyssen

Bak skriver:

Jeg er ked af dine oplevelser med aborter, men jeg mener nu ikke at det kan stilles så simpelt op. Det er da bedre, de får undersøgt, om der er noget, der hindrer dem i at blive gravide, når nu muligheden for at få det undersøgt er der. I stedet for bare at vente og vente. Selvfølgelig er det heller ikke godt at miste gang på gang, men det er to ærgerlige situationer begge to. Man kan vel ikke foretrække det ene frem for det andet.

Ja naturligvis skal de få det undersøgt, hvis der er gået mere end et års tid.
Og nej..jeg synes nu ikke jeg stiller det simpelt op..jeg ser bare på det fra forskellige sider, og ud fra egne erfaringer og hvad jeg har hørt fra andre, er det med tiden blevet min mening.
Men derfor skal man da selvfølgelig alligevel lade sig undersøge....naturligvis

Anmeld

19. juli 2014

CharlotteA

Op med humøret  Det meget normalt at man første bliver gravid efter et år. For os to det to år. Vi valgte dog efter lidt over et år og gå til læge, hvor vi efterfølgende blev henvist til en fersilitets klinik. De fandt ud af vi intet fejlede, men som de sagde, for nogle par så tager det tid og blive gravide.  Vi begyndte så inseminering og er idag 27 uger 

Det skal nok lykkes jet 

Anmeld

19. juli 2014

lineog4

SussieThyssen skriver:

Ja naturligvis skal de få det undersøgt, hvis der er gået mere end et års tid.
Og nej..jeg synes nu ikke jeg stiller det simpelt op..jeg ser bare på det fra forskellige sider, og ud fra egne erfaringer og hvad jeg har hørt fra andre, er det med tiden blevet min mening.
Men derfor skal man da selvfølgelig alligevel lade sig undersøge....naturligvis

Jeg har mødt en del der har mistet efter behandling - tror procentvis passer det fint med resten af befolkningen. Så tror ikke der er en sammenhæng. Men det er en rar tanker når man venter at man venter netop på den lille spire som klaret sig alle 9 mnd igennem, lige som det et rart med meget kvalme at tænke så er det en sund graviditet (som der heller ikke er sammenhæng mellem).

Og til ts - 1 år er langt at vente og pludselig oplever man alle andre bliver gravide bare de ser et par underbukser. Få startet processen hos lægen, og træn videre der hjemme imens

Anmeld

19. juli 2014

SussieThyssen

lineog4 skriver:

Jeg har mødt en del der har mistet efter behandling - tror procentvis passer det fint med resten af befolkningen. Så tror ikke der er en sammenhæng. Men det er en rar tanker når man venter at man venter netop på den lille spire som klaret sig alle 9 mnd igennem, lige som det et rart med meget kvalme at tænke så er det en sund graviditet (som der heller ikke er sammenhæng mellem).

Og til ts - 1 år er langt at vente og pludselig oplever man alle andre bliver gravide bare de ser et par underbukser. Få startet processen hos lægen, og træn videre der hjemme imens

Jamen jeg har da heller ikke sagt noget om at man ikke kan miste selvom man får behandling.
Så det har du misforstået.
Jeg sagde bare at i mit univers er det bedre at være længere om at blive gravid og så beholde det end at blive hurtigt gravid og miste det...mere var der ikke til det.

Anmeld

19. juli 2014

lineog4

SussieThyssen skriver:

Jamen jeg har da heller ikke sagt noget om at man ikke kan miste selvom man får behandling.
Så det har du misforstået.
Jeg sagde bare at i mit univers er det bedre at være længere om at blive gravid og så beholde det end at blive hurtigt gravid og miste det...mere var der ikke til det.

Det ved jeg ikke om det ene er nemmere end det andet, kan forestille mig begge ting er super svært og det måske endda kan føles som et tab hver måned når man får mens. Men igen det er spekulation for har hverken prøvet at være lang tid om det eller at abortere.
Desværre er det jo bare ikke en garanti at en graviditet der har vlret længe om at komme ikke ender i abort selvom tanken er rar når man venter

Anmeld

20. juli 2014

SussieThyssen

lineog4 skriver:

Det ved jeg ikke om det ene er nemmere end det andet, kan forestille mig begge ting er super svært og det måske endda kan føles som et tab hver måned når man får mens. Men igen det er spekulation for har hverken prøvet at være lang tid om det eller at abortere.
Desværre er det jo bare ikke en garanti at en graviditet der har vlret længe om at komme ikke ender i abort selvom tanken er rar når man venter

Næ..der er jo aldrig nogen garantier for noget som helst i livet.
Man må prøve at tage tingene som de kommer og så få det bedste ud af det.
Og ventetiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.