Tror snart ikke på det mere :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2014

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Sådan havde jeg det også, min mor havde endda opgivet håbet og troede ikke jeg skulle kunne få børn uden hjælp men så blev den endelig til 

Tror også vi vil være de lykkeligste mennesker når det endelig sker :-) folk omkring spørger også ind til det og må fortælle gang på gang at der intet sker endnu. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2014

fnuggi

vi ventede 9 år på at blive gravid 5 år med pause hvor vi prøvede selv og 4 år i behandling med pauser da men hurtig bliver idiot af alle der spørg sker der snart noget eller opgiver i haved 1 forsøg tilbage i det offenligt men blev gravid selv også selvom der er 4 læger der siger det kan vi ikke  er nu i 22 uge og venter en prinsesse 

Anmeld

6. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Det gør det lidt mere hårdt til tider 

Meget hårdere. Er i blevet tjekket? Altså din kæreste's sæd og ? 

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

fnuggi skriver:

vi ventede 9 år på at blive gravid 5 år med pause hvor vi prøvede selv og 4 år i behandling med pauser da men hurtig bliver idiot af alle der spørg sker der snart noget eller opgiver i haved 1 forsøg tilbage i det offenligt men blev gravid selv også selvom der er 4 læger der siger det kan vi ikke  er nu i 22 uge og venter en prinsesse 

Stort tillykke med den kommende prinsesse. Ønsker det bedste for jer. Det var godt nok også en kamp. Nu lyder det helt forkert med mit ene år. 

Anmeld

6. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Meget hårdere. Er i blevet tjekket? Altså din kæreste's sæd og ? 

Nej tænker at jeg ringer til læge næste uge :-)

Anmeld

6. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Nej tænker at jeg ringer til læge næste uge :-)

God ide. 

Anmeld

6. juli 2014

skumsie

Anonym skriver:

Har nu snart prøvet et år på at blive gravid, men der sker absolut ingenting, føler mig ret frustreret :/. Kan snart ikke vente mere, hvor længe ventede i ? 

Ved mit første barn tog det 1,5 år - fandt ud af at min livmoder var bagudvendt, så stod næsten på hovedet efter hvert samleje, hvilket gav positivt resultat.  Har ved mine to efterfølgende graviditeter gået ved en zoneterapeut op til min ægløsning og det har givet graviditet begge gange (har også stået på hovedet) - så det kan helt klart anbefales. Hvis du bor i nærheden af Viborg kan jeg anbefale den mest fantastiske zoneterapeut - har en bekendt hvor hun også har hjulpet med hendes 3 graviditeter - og de havde også problemer. 

Men jeg kender den frusterende følelse når det ikke vil lykkes. Du kan evt supplere ovenstående med Clearblue digitale ægløsningstest - de er super og pengene værd. 

Held og lykke

Anmeld

10. juli 2014

fnuggi

Anonym skriver:

Stort tillykke med den kommende prinsesse. Ønsker det bedste for jer. Det var godt nok også en kamp. Nu lyder det helt forkert med mit ene år. 

overhovede ikke det er jo på til en selv hvornår og hvis og hvorlænge man holder pause i bahandling 

Anmeld

18. juli 2014

Tullemulle

I 2 år og venter stadig

Anmeld

18. juli 2014

TrineMine86

skumsie skriver:

Ved mit første barn tog det 1,5 år - fandt ud af at min livmoder var bagudvendt, så stod næsten på hovedet efter hvert samleje, hvilket gav positivt resultat.  Har ved mine to efterfølgende graviditeter gået ved en zoneterapeut op til min ægløsning og det har givet graviditet begge gange (har også stået på hovedet) - så det kan helt klart anbefales. Hvis du bor i nærheden af Viborg kan jeg anbefale den mest fantastiske zoneterapeut - har en bekendt hvor hun også har hjulpet med hendes 3 graviditeter - og de havde også problemer. 

Men jeg kender den frusterende følelse når det ikke vil lykkes. Du kan evt supplere ovenstående med Clearblue digitale ægløsningstest - de er super og pengene værd. 

Held og lykke

Jeg vil vildt gerne høre mere om det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.